Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ijslandfan schreef:Hopelijk kan ik morgen of dinsdag mijn pakket op de post doen! Iets met werk.... maar hopelijk issie op tijd voor kerst!
KimD schreef:AfricanLady schreef:Had mischien op een ander moment beter uitgekomen.
Vind het alleen krom dat na 2x aangevevn bij beheer het niet voldoende is voor een adres mar dat het wel perse donderdag had gemoeten.
En dat het vervolgens aan mij ligt als het pakket te laat gaat komen ja dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Ik beschuldig niet mijn lootje ik vind alleen dat beheer dit anders had kunnen aanpakken.
Dus excuses dat dit zo in het topic wordt gegooid maar ik was bang dat ik anders de gebeten hond zou zijn van dat het pakket te laat is terwijl ik dit alles behalve kon verhelpen.
Nogmaals zoals eerder aangegeven ga ik mijn best doen voor morgen en anders wordt het dinsdag
Waarom dit is, heb ik ook aangegeven. We hebben in Juli aangemeld, tussendoor kunnen mensen verhuisd zijn, dit hebben we jammer genoeg vorig jaar meegemaakt en je bent zelf nota bene aan het verhuizen.
Je gaf aan dat je niet dagelijks op Bokt zit, echter heb je vrijwel dagelijks gepost én zelfs nog op mijn adres post gereageerd.
Daarbij gaf jouw lootje aan dat ze ervan overtuigd was dat het adres er was en aangezien er na donderdag geen reactie vanuit jouw kant was, ging ik er vanuit dat je ook een adres zichtbaar had aangezien die voor andere Santa's ook het geval was.
Ik heb nergens maar dan ook nergens beweerd dat je niet je best hebt gedaan of moeite erin hebt gestoken, dat maak je er zelf van. Het enige waar ik je op gewezen heb en waar je blijkbaar dusdanig van op de tenen bent getrapt, is dat de afspraak sinds juli in de OP staat dat 18 december de laatste verzenddag is zodat we vanaf 20 december kunnen gaan uitpakken.
Je wilt inmiddels mij de schuld in de schoenen schuiven maar ik denk dat meerdere mensen hier in het topic kunnen beamen dat ik altijd snel reageer en hulp bied waar hulp nodig is, vorige edities en deze editie. Dat je nu op deze manier je gelijk wilt halen, of zieltjes wilt winnen of wat dan ook, vind ik triest. Vooral voor je lootje.
Ik hoop dan ook, dat als je toch nog je beschuldigingen wilt verder zetten, je verder gaat per PB en het topic verder met rust laat.
Bokkers die hun pakket al ontvangen hebben: schreef:1. VillaNeusjes
2. Leo![]()
3. NorwayFjord
4. tones![]()
5. Suusw![]()
6. Lau07
7. TheJokerr![]()
8. Damon26
9. Momo94
10. EmptyWords![]()
11. Lugea![]()
12. MerelV![]()
13. Seven![]()
14. L_iek
15. Nala![]()
16. WendyShet
17. Madarijn
18. Kanjerroos![]()
19. Jess_Ashlinn![]()
20. Fem![]()
21. love_mandy![]()
22. Joy_Mennings![]()
23. Roosjenat![]()
24. Nynkster
25. Swifter
26. Flux![]()
27. ijslandfan
28. Sharani![]()
29. Banjer![]()
30. Tigress
31. xPearl
32. luna2006
33. SimonDesteny
34. AfricanLady![]()
35. pradadaan
36. cursebreaker
37. eclair98
38. MarijeR![]()
39. Cerosa
40. CupCakes_![]()
41. Esaqar![]()
42. Daffodil![]()
43. Blinnii![]()
44. lotthje![]()
45. RoosDeG![]()
46. Dennis
47. 8nnemiek
48. candalisa![]()
49. KimD![]()
50. Drico
51. StonedRomy
52. Art_Ificious![]()
53. Damelza
Bericht voor Mandarijn! schreef:Het is jammer dat het bijna kerst is, als het nog Sinterklaas was geweest had ik daar een grapje mee kunnen maken.Maar Mandarijn, jouw SS stuurde deze hulpsanta een PB. De afzender van jouw SS pakket is een bedrijf waar je waarschijnlijk nooit iets besteld hebt.
Je hoeft dus géén scam melding te maken, geen topic te openen en zeker de politie niet te bellen. Je mag dit pakketje vrij van kosten aannemen én openmaken!
Art_Ificious schreef:Haha zo grappig. Je zou maar een pakketje krijgen van een vreemd bedrijf
Het wordt heel spannend nu.
Ik weet niet wanneer Racky zijn pakje mag openen.
Ik denk misschien te wachten tot zaterdag. Dan komt er thuis ook familie en doen we cadeautjes avond.
Lau07 schreef:Art_Ificious schreef:Haha zo grappig. Je zou maar een pakketje krijgen van een vreemd bedrijf
Het wordt heel spannend nu.
Ik weet niet wanneer Racky zijn pakje mag openen.
Ik denk misschien te wachten tot zaterdag. Dan komt er thuis ook familie en doen we cadeautjes avond.
Oh ja, dat is wel een goede. Gaat iedereen op de 20e uitpakken of wachten we tot iedereen zijn pakketje heeft om het raden moeilijker te maken?
@Kanjerroos, ja natuurlijk. Stuur maar een PB. Wel vreemd trouwens dat jouw upload niet goed werkt, misschien iets om even achter de schermen naar te kijken.
kanjerroos schreef:ooh lieve santa, ik zie dat de foto die ik heb gemaakt van je mooie ingepakte pakket niet bij mijn vorige bericht staat. Op een of andere manier wil het mij niet goed lukken foto's te uploaden (ondanks steeds de instructie te volgen..)
Zou er iemand voor mij de foto in dit topic willen zetten? en ook straks de foto's van mijn unboxing? vind het knap banketstaaf maar het lukt mij echt niet.