Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:39

Tijdschriften koop ik nooit, maar mocht mijn Santa tijdschriften hebben waar ze vanaf wil, ik vind ze wel leuk om te lezen.
Penny's- Tina- Donald Duck- Mijn Geheim enzovoorts vind ik ook nog steeds erg leuk om te lezen, woon en modebladen geef ik dan weer niks om.

ryukapple

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:45

Ik heb ook nooit tijdschriften maar als ik dan een keertje een donald dick of penny in mijn handen heb vind ik het wel leuk om die te lezen

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:52

Als (jong) meisje las ik zo ontzettend veel tijdschriften (Girls, Fancy, Donald Duck, Penny, Break-Out, Cosmopolitan en soms de Vriendin, Mijn Geheim en Flair van mijn moeder). Later werd dit de National Geographic en de Quest. Tegenwoordig ontvang ik enkel nog het tijdschrift van de ANWB en de NOB (duiken). Er mogen best wat leuke tijdschriften in mijn pakket, hoor. :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:55

miccamaaike schreef:
Ik vind die verhalen met t 'leed' van andere mensen altijd heerlijk weglezen, slecht eigenlijk als je er over nadenkt.

Oh ik las vroeger Mijn geheim zò graag :')

*edit, foute titel haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:59

Ik vond dat ook altijd leuk! Of het nou uit de duim gezogen was of niet.. :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 21:05

Linda's en &C enzo vind ik ook heel leuk! Heb geen abonnement maar is wel echt een genietmomentje bij de kapper :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 21:09

Oh jaaa, mijn geheim. Heeeeeerlijk!!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 21:14

Ik geloof dat er laatst pakketten van Mijn geheim op Vakantieveiligen stonden haha!

*Edit - Anoniem bestaat toch ook echt!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 21:27

Ik lees echt bijna nooit tijdschriften, koop ze ook alleen maar om speciale redenen. De laatste bit sta ik bijvoorbeeld in dan vind ik het erg leuk om hem te hebben *\o/*

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 08:53

hier helaas ook nooit tijd om te lezen..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:43

Roosch schreef:
Ik vond dat ook altijd leuk! Of het nou uit de duim gezogen was of niet.. :')

Deden ze dat dan :+
Dacht het echt gebeurde verhalen waren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:45

kimwilliam schreef:
hier helaas ook nooit tijd om te lezen..

Ik lees wel graag naar dan vooral thrillers voordat ik ga slapen.
Maar ik hoef verder geen boeken ofzo, ik koop leuke boeken gelijk als ze uitkomen en als ik ze niet koop lijken ze mij niet leuk genoeg

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:07

Ik las vroeger de ponyclub, en wnf ranger, en later break-out haha. Tegenwoordig geef ik niet veel meer om tijdschriften. Ik ben lang lid geweest van Zoom, maar uiteindelijk werden die gewoon in de folie op de boekenplank gezet :o

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 11:56

Ooh mijn geheim enzo hahahah, leest zo lekker weg. Verder niet echt van de tijdschriften. Ik lees vooral dat soort artikelen dan op Facebook even tussendoor.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 19:58

Vroeger veel tijdschriften geleden, weer hadden de leesmap en daar zat de Donald Duck in, de Tina, Panorama, Mijn geheim, de Eppo, Libelle, Margriet en nog wat meer. Hele tijd abonnement gehad op de Bit ook maar nadat het blad zoveel uitgedund werd en de prijs steeds verder omhoog ging, ben ik afgehaakt. Welke ik eigenlijk altijd meeneem als we op vakantie gaan is de Quest en de Kijk. Daarvan mag de nieuwste editie best in mijn pakket Santa :j

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 20:45

ennnn we zijn weer bijgelezen :D jullie gaan snel!
streekproducten zoals speciaalbier uit de regio zijn hier zeker welkom. maar ook andere producten zijn helemaal goed, ben altijd in voor iets nieuws.
ook drinken we sinds kort weer wat meer thee hier thuis. er zijn alleen zo veel soorten en smaken! dus misschien leuk als mijn santa ook van thee houdt dat je dan een thee er in doet die je zelf heel lekker vindt. zo kan ik eens nieuwe smaken ontdekken!

daarnaast vind ik tijdschriften ook heel leuk, zoals eerder genoemd met andermans drama :’) zoals flair, vriendin, libelle, mijn geheim, etc. mogen ook oudere edities zijn.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 21:47

Quest vind ik dan voor af en toe wel weer leuk te lezen :-)

Merkte vanavond dat mijn voorraad wax melts leeg is. En mijn voorraadje 10 cm hoge kandelaar kaarsen ook. De kaarsstiften om zulk soort te versieren ligt al tijdje ongebruikt.

Ik doe ook sinds paar weken met gewone aansteker lontjes aansteken
Niet ideaal, brand al regelmatig vingers daarmee. Vorige aansteker is naar keuken verhuisd ivm falen aanstelling van gasfornuis.

Mijn vingers kunnen wel weer eentje met tuitje om aan te steken gebruiken :=

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 22:59

ryukapple schreef:
Ik heb ook nooit tijdschriften maar als ik dan een keertje een donald dick of penny in mijn handen heb vind ik het wel leuk om die te lezen

Is dat een 18+ versie van het kinderblad Donald Duck? :P:P
Ik lees ook niet superveel, maar als ik een boek heb dat ik leuk vind dan heb ik het binnen een dag uit. Vooral boeken over katten gaan goed hier, reisverslag van een kat en de kat die bleef heb ik supersnel uitgelezen. Voor het slapengaan lees ik met mijn vriend vaak een eenvoudig boek om even tot rust te komen in onze volle agenda's met werk en studie %)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 23:14

CastaMickey schreef:
ryukapple schreef:

Is dat een 18+ versie van het kinderblad Donald Duck? :P:P

_O-

Ik vind tijdschriften over reizen altijd wel heel leuk (en duur..).
Paardentijdschriften ben ik ook blij mee!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:08

Ik heb nog een hele stapel tijdschriften liggen die ik nog moet lezen :')
Ik lees liever boeken eigenlijk...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:18

Ik lees eigenlijk nooit tijdschriften, ben dan ook nergens op geabonneerd.
Want meestal verdwenen die dingen in het plastic op een stapel in de kast.

Lees overigens wel heel graag boeken. :j

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:25

D_akota schreef:
Ik heb een abonnement op de flair en krijg van mijn moeder de margriet als ze hem uit heeft.

Oh, de Penny, jeugd sentiment <3 , die blijft leuk!! Maar koop ik eigenlijk nooit. Die mag ook wel in mijn pakketje hoor O:)

Ik heb de allereerste jaargang van de Penny nog, uit volgens mij 1979. Wij waren te arm om pony te mogen rijden, toen kreeg ik van mijn tante een abonnement. De verhalen zijn niet te vergelijken met nu helaas, vind het nu lang zo leuk niet meer.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:29

Vroeger stond de Penny ook met name vol met strips. Heb die ook altijd met veel plezier gelezen <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:31

Die blaadjes zijn niet aan mij besteed, vrees ik. Boeken lees ik wel, vooral horror. Maar de Penny was vroeger echt een straf voor me :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:03

Penny was idd geweldig was de enige strip die ik ooit las. Nu geen tijdschriften meer mijn moeder heeft een lees map en vraagt geregeld of ik wat mee wil nemen maar de meeste dingen vind je ook online.
Momenteel lees ik van die short stories via de telefoon maar zo weinig tijd om te lezen. Als ik naar bed ga moet ik mijn lenzen uit doen en zonder zie ik niet eens of het deur open of dicht is dus lezen gaat niet.

Spulletjes van Temu en Ali zijn hier een top. Laatst snijmatten voor de plotter gekocht waar ik in de winkel €30 voor betaal en nu 3 voor €8 en ze zijn top! Het is allemaal duur genoeg dus zulke dingen vind ik het heel fijn.