Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
AfricanLady schreef:Ik vind het zo jammer dat wanneer ik bij het beheer van dit topic op 1 en 8 december een verzoek doe voor het adres van mijn lootje en ik 3x van begin tot aan afgelopen weer een herinnering stuur voor een missende adres.
Ja ik had dan donderdag volgens haar een bericht moeten doen.
Volgens mij deed ik dat al eerder.
Maar omdat ik nu mischien niet maandag kan versturen mag ik volgend jaar niet meer meedoen?
Gaat niet even na van dat ik heb gezegd midden in een verhuizing zit en 2 huizen moet leeghalen daarnaast nog 50 uur minimaal werk per week in mijn eigen zaak.
Afgelopen Vrijdag had ik vrij voor afspraken en zou ik het pakket willen wegbrengen.
Maar nu mag ik volgend jaar niet meedoen omdat de kans klein is dat ik het pakket morgen kan wegbrengen.
Ik werk van 08:00-18:00 erna rijd ik vanuit makkum naar julianadorp om dozen te verslepen door naar st anna waardoor ik meestal pas 22:00-23:00 thuis ben.
Waarom wordt ik nu als de dader aangewezen omdat er geen adres is dat begrijp ik echt niet.
Op deze manier wil ik niet eens meedoen.
Bij het ss topic worden alle adressen toch ook persoonlijk uitgereikt aan elkaar waarom moet het hier dan via een site die vaker een storing heeft
Swifter schreef:Ik vind het vooral erg zonde voor het lootje. Lootje van AL: Laat dit alsjeblief de pret niet drukken!
AfricanLady schreef:Had mischien op een ander moment beter uitgekomen.
Vind het alleen krom dat na 2x aangevevn bij beheer het niet voldoende is voor een adres mar dat het wel perse donderdag had gemoeten.
En dat het vervolgens aan mij ligt als het pakket te laat gaat komen ja dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Ik beschuldig niet mijn lootje ik vind alleen dat beheer dit anders had kunnen aanpakken.
Dus excuses dat dit zo in het topic wordt gegooid maar ik was bang dat ik anders de gebeten hond zou zijn van dat het pakket te laat is terwijl ik dit alles behalve kon verhelpen.
Nogmaals zoals eerder aangegeven ga ik mijn best doen voor morgen en anders wordt het dinsdag