Hier is het pakketje ook bezorgd, hij gaat voor nu nog even naar boven. Anders vrees ik dat hij al opengemaakt is voor de 20e
cursebreaker
Geplaatst: 16-12-23 12:48
Hopelijk valt het mee Drico! Ik zit ook altijd met samengeknepen billen te wachten tot een pakket aankomt bij de ontvanger in goede staat. Kan soms zo lastig zijn met post versturen he. Maar wie weet valt het mee en is er misschien iets gewoon niet goed gegaan met scannen ofzo.
Leuk weer al die nieuwe pakketten
Hier doen we even lekker rustig aan, ik ben een middagje bezig met postcards schrijven. Straks nog even een uitgebreider rondje met Arya. De dames nemen het er ook lekker van vandaag, lekker kroelen en samenzijn.
Zo leuk al die pakketten! Wat hebben mensen er ook een mooi werkje van gemaakt om de doos ook helemaal in te pakken. Zo leuk!
Hier wachten wij nog geduldig af op ons pakket!
Seven
Geplaatst: 16-12-23 19:29
Oei drico dat is minder nieuws hopelijk valt het mee
Hier ook een gehabend pakketje binnen gekregen gelukkig op veel deuken en gescheurd papier na lijkt hij in orde Sorry dus ss voor de hij lijkt wel bijna uitgepakt foto ( heb het papier er weer netjes opgelegd namelijk )
Edit met het ornamentje is myjuki gevlucht die heeft er dus nu al lol van
cursebreaker
Geplaatst: 16-12-23 19:31
Die heeft wat meegemaakt tijdens z’n reis naar jou toe inderdaad :’) Leuk inpakpapier wel!