Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Oh wat erg dat huisje zeg! Hopelijk krijg je het vandaag geregeld en kan je op een beter matras slapen, is er daar niet een kringloop waar je desnoods een matras kan halen voor een heel zacht prijsje? Nog steeds niet ideaal maar dat lijkt me in elk geval al beter dan een beschimmeld matras
Zertab schreef:Herkenbaar. Weet ook niet goed wat te zeggen. Wordt makkelijker als er lootjes getrokken zijn
_AB_ schreef:Ik bedenk me nog een top, warme sokjes of slofjes voor mijn 1-jarige kleine man
Hij heeft permanent koude voetjes.
Lavitabella schreef:Ik lees eigenlijk geen tijdschriften. Ik ben lid van het kwpn en nrps en dan krijg je ook standaard een blad erbij. Deze gaat met folie vaak bij het oud papier..
Nog ongeveer 2 weken tot de lootjes
Momo94 schreef:Lavitabella schreef:Ik lees eigenlijk geen tijdschriften. Ik ben lid van het kwpn en nrps en dan krijg je ook standaard een blad erbij. Deze gaat met folie vaak bij het oud papier..
Ik krijg het vakblad van dibevo en de mensport, maar ik heb zelf ook te weinig tijd om te lezen. Heb nu een hele stapel bladeren in folie liggen die ik nog moet lezen.
Iemand enig idee wanneer er normaal rond welke tijd lootjes worden getrokken?
Momo94 schreef:Lavitabella schreef:Ik lees eigenlijk geen tijdschriften. Ik ben lid van het kwpn en nrps en dan krijg je ook standaard een blad erbij. Deze gaat met folie vaak bij het oud papier..
Ik krijg het vakblad van dibevo en de mensport, maar ik heb zelf ook te weinig tijd om te lezen. Heb nu een hele stapel bladeren in folie liggen die ik nog moet lezen.
Iemand enig idee wanneer er normaal rond welke tijd lootjes worden getrokken?