Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Yoooo ik ben de hele dag weggeweest maar mijn vriend wist te vertellen dat Vesper post had vandaag!!Hier is ie dus ook al binnen!!
Alvast heel erg bedankt lieve Santa, Vesper kan niet wachten om te mogen uitpakken
Citaat:VIA DE KALE COLLIE-COMMUNICATIE EEN BERICHT VOOR VESPER!
Blijkbaar heeft jouw SS een soort baboesjka achtige taferelen bedacht om je doosheel te houden. De lelijke bruine doos mag je wel al uitpakken!
Daarin zit de volgende, mooi, ingepakte kerstdoos die je onder de boom mag en kunt zetten.
Have fun met de allereerste unboxing.
KimD schreef:Flux schreef:Yoooo ik ben de hele dag weggeweest maar mijn vriend wist te vertellen dat Vesper post had vandaag!!Hier is ie dus ook al binnen!!
Alvast heel erg bedankt lieve Santa, Vesper kan niet wachten om te mogen uitpakken
[ [url=m/gmFWkX.jpg]Afbeelding[/url] ]Citaat:VIA DE KALE COLLIE-COMMUNICATIE EEN BERICHT VOOR VESPER!
Blijkbaar heeft jouw SS een soort baboesjka achtige taferelen bedacht om je doosheel te houden. De lelijke bruine doos mag je wel al uitpakken!
Daarin zit de volgende, mooi, ingepakte kerstdoos die je onder de boom mag en kunt zetten.
Have fun met de allereerste unboxing.
Drico schreef:Mmm mijn pakket staat in de PostNL app nog steeds als: bezorgtijd nog niet bekend.
Nu ben ik een beetje bang, pakket kwijt?? Of heeft mijn SS hem nog niet verstuurd