Net een kerst pakket met allerlei leuke dingen uit de kalenders (ook ouder spul) in elkaar gedraaid voor een vriendin.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dallista schreef:Spoiler SPA kalender van vandaagSpoiler:
Wat moet ik hier nou weer mee? Tandenstoker? Iets om het vuil onder je nagels weg te halen? Of...
:
(Of uitverkocht.)

De oudste kreeg een Schleich kalender van 2019, wat een leuke spullen komen daar elke dag uit! De Airwick valt mij tegen, enkel de rode vind ik lekker ruiken. Ikea geeft ons elke dag heerlijke bonbons! De Action hondenkalender koop ik niet meer. Vorig jaar vond ik m wel aardig, nu kan ik alles weggooien. Volgend jaar maak ik m zelf voor onze hond. 
Dallista schreef:Die SPA kalender... de inhoud van gisteren (dag 22),Spoiler:
kan ik daarmee eelt van de voeten halen of zo? Ik kan me er verder namelijk echt niets bij voorstellen.
Verder trouwens erg in mijn nopjes van de buit gisteren. 2 Rituals en 3 BodyshopsSpoiler:
Holi shower foam, Happy Buddha shower scrub, coconut shower cream, en 2 verschillende 125 ml tubes face wash. Ik ben echt een douche-addict, dus dat was een bijzonder leuke opbrengst!
Blue_flower schreef:Ik heb de kalender niet maar als je foto stuurt wil ik wel even mee kijken