Wij hebben een vloer van siergrind, en ik weiger om pantoffels of schoenen aan te doen in huis omdat we vloerverwarming hebben, dus er komen regelmatig gaten in mijn sokken... heb overigens wel pantoffels... van unicorns

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suusje26 schreef:Streekproducten of lokaal gemaakte "cadeautjes" kan ik ook waarderen.
Alcohol hoeft niet, drink ik echt zelden.
Hier paar drukke weken, verhuizingen van werk, mijn ouders en nog een grote klus bij de paarden. Daar maken we een nieuwe (schuil)stal.
Las nog iets over kaas. Een goede kaasschaaf is (weer) welkom, vorig jaar eentje gekregen, maar die is ook alweer aan vervanging toe. Misschien eten wij thuis iets teveel kaas
suusje26 schreef:Streekproducten of lokaal gemaakte "cadeautjes" kan ik ook waarderen.
Alcohol hoeft niet, drink ik echt zelden.
Hier paar drukke weken, verhuizingen van werk, mijn ouders en nog een grote klus bij de paarden. Daar maken we een nieuwe (schuil)stal.
Las nog iets over kaas. Een goede kaasschaaf is (weer) welkom, vorig jaar eentje gekregen, maar die is ook alweer aan vervanging toe. Misschien eten wij thuis iets teveel kaas
Annuuuhh schreef:Ik ben gisteren aangekomen in Tromsø Noorwegen. Het huis waar ik kom te wonen is niet zo fantastisch..![]()
Dus m'n secret santa, kan mij met veel blij maken haha. Sokken (mt 38), muurdecoratie, dekentje, kommetje of grote mok,
stroopwafels, thee, gemalen koffie, van die weggooi warmte pads, alcohol, van alles eigenlijk (:
2e hands ook geen probleem
Annuuuhh schreef:Op m'n matras zit schimmel en veel vlekken, er is geen warm water, de ramen zijn enkel glas en een aantal
zijn stuk..![]()
Ik mag gelukkig op kosten van de werkgever een nieuw matras bestellen, en voor het warme water moet
ik nog de kelder in.. maar ik durf niet(iets met geen licht en bang zijn voor spinnen)