Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:33

Sokken zijn hier meer dan welkom... ik heb schoenmaat 39 :D

Wij hebben een vloer van siergrind, en ik weiger om pantoffels of schoenen aan te doen in huis omdat we vloerverwarming hebben, dus er komen regelmatig gaten in mijn sokken... heb overigens wel pantoffels... van unicorns <3

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:35

Streekproducten zal leuk zijn, ik drink niet veel alcohol. Een biertje drink ik wel af en toe, wijn hou ik helemaal niet van.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:37

Ik vind zoete witte wijn wel lekker, maar meer qua wijnen ook niet. Speciaal bier daarentegen <3

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 22:22

Oe streekproducten zou ik ook heel erg leuk vinden! biertjes, maar ook hartige dingen bv.

Daarnaast ben ik echt dol op kaas! ben een ouderwetse kaaskop. Af en toe stiekem een blokje kaas en ik ben in mijn hum. Het liefst kaas van de kaasboer met iets erdoorheen

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 22:45

Hier een echte snoepkont, maar ook iets hartigs gaat er wel in. Chocolade mwah, melkchocolade vind ik wel oké, maar ik wel met iets erdoor zoals hazelnoten(stukjes), caramel, zeezout, zoete dingen als M&M’s, spikkels etc.

Ik drink vrijwel geen alcohol, heel soms een cocktail. Met wijn en bier maak je me niet blij, ik vind het niet lekker.
Streekproducten zijn zeker welkom, altijd leuk.

Verder gek op katten, dus iets leuks daarmee, zoals sokken of leuke hebbedingen/gadgets is altijd goed. En roze, ook altijd goed!

Sokken ook welkom, maar wel een klein maatje; 36. Warme dekens hebben we genoeg.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 11:03

Streekproducten of lokaal gemaakte "cadeautjes" kan ik ook waarderen.

Alcohol hoeft niet, drink ik echt zelden.

Hier paar drukke weken, verhuizingen van werk, mijn ouders en nog een grote klus bij de paarden. Daar maken we een nieuwe (schuil)stal.

Las nog iets over kaas. Een goede kaasschaaf is (weer) welkom, vorig jaar eentje gekregen, maar die is ook alweer aan vervanging toe. Misschien eten wij thuis iets teveel kaas :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:05

suusje26 schreef:

Hier paar drukke weken, verhuizingen van werk, mijn ouders en nog een grote klus bij de paarden. Daar maken we een nieuwe (schuil)stal.

Las nog iets over kaas. Een goede kaasschaaf is (weer) welkom, vorig jaar eentje gekregen, maar die is ook alweer aan vervanging toe. Misschien eten wij thuis iets teveel kaas :')

Maar hoe? wij eten ook heel veel kaas, maar onze kaasschaaf gaat al 20 jaar mee. :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:08

Wij hebben hier een Boska kaasschaaf.
Was toen een goedkope start-up aanbieding van een tientje.
Geweldig ding! Vriend zweert er bij!
Volgens mij zijn die dingen onverwoestbaar.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 13:08

Wij hebben ook al jaren dezelfde kaasschaaf haha. Ovenwanten zou ik wel weer kunnen gebruiken.

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 13:52

Ik ben gisteren aangekomen in Tromsø Noorwegen. Het huis waar ik kom te wonen is niet zo fantastisch.. :+

Dus m'n secret santa, kan mij met veel blij maken haha. Sokken (mt 38), muurdecoratie, dekentje, kommetje of grote mok,
stroopwafels, thee, gemalen koffie, van die weggooi warmte pads, alcohol, van alles eigenlijk (:

2e hands ook geen probleem :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 14:29

suusje26 schreef:

Wat doen jullie daar mee haha
Hier al minstens 10 jaar dezelfde en doet het nog steeds :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:09

Annuuuhh schreef:
Ik ben gisteren aangekomen in Tromsø Noorwegen. Het huis waar ik kom te wonen is niet zo fantastisch.. :+

Dus m'n secret santa, kan mij met veel blij maken haha. Sokken (mt 38), muurdecoratie, dekentje, kommetje of grote mok,
stroopwafels, thee, gemalen koffie, van die weggooi warmte pads, alcohol, van alles eigenlijk (:

2e hands ook geen probleem :D

ooh... dat is wel zuur dat het huis niet zo fantastisch is... Ga je er lang wonen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:21

O wat vervelend dat je huis niet zo geweldig is. Hopelijk kun je het er toch een beetje gezellig maken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:22

Ahhh, waarom is het niet fantastisch?

Ik heb toevallig vorige week nog naar vliegtickets gekeken naar Tromso. Ook al ben ik failliet. :+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:31

Wij hebben onze vakantie voor over een paar weken geboekt naar Jasmund, nav een tip van hier, dus bedankt! :D

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:12

Op m'n matras zit schimmel en veel vlekken, er is geen warm water, de ramen zijn enkel glas en een aantal
zijn stuk.. :brr:

Ik mag gelukkig op kosten van de werkgever een nieuw matras bestellen, en voor het warme water moet
ik nog de kelder in.. maar ik durf niet :+ (iets met geen licht en bang zijn voor spinnen)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:14

Oh dat klinkt inderdaad niet als de romantische boshut met open haard en sauna nee. :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:17

Roosch schreef:
Oh dat klinkt inderdaad niet als de romantische boshut met open haard en sauna nee. :(:)

Ik zou 'm weer peren hoor :=

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:21

Annuuuhh schreef:
Op m'n matras zit schimmel en veel vlekken, er is geen warm water, de ramen zijn enkel glas en een aantal
zijn stuk.. :brr:

Ik mag gelukkig op kosten van de werkgever een nieuw matras bestellen, en voor het warme water moet
ik nog de kelder in.. maar ik durf niet :+ (iets met geen licht en bang zijn voor spinnen)

Nou daar zou ik ook niet vrolijk van worden.. hoelang moet je daar zijn?

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:25

Tot eind maart, begin april :')

Ik ben al aan het zoeken naar wat anders, maar de huurprijzen zijn hier echt belachelijk, op de locale marktplaats,
kun je een kamer van 9 m2 huren voor €900 excl. Appartementen van 24m2 zitten op €1300 excl.

Ik werk nog parttime, en kan mij nog niet veel anders veroorloven, maar dit was wel echt een shock toen ik binnen
kwam.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:29

Ah bah, ik zou ook echt niet op een schimmel matras gaan liggen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:30

Urbanus schreef:
Roosch schreef:

Ik zou 'm weer peren hoor :=

Niet zonder dat ik het noorderlicht zou hebben gezien maar daarna inderdaad "doeg!"

Hopelijk komt er snel een andere oplossing, niks an!

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:56

Net in de kelder wezen kijken naar de boiler, ergens moet een stekker het stopcontact in.. maar ik word er niet erg wijs van.. :')

Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 22:45

Heb je al wel de stekker? Anders die als leidraad gebruiken om het stopcontact te vinden? Er zal vast een stopcontact zitten ergens en dan zoeken met de lengte van de stekker? Ik bedenk ook maar iets.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 23:18

Ligt het aan mij of heeft je werkgever dit echt slecht geregeld? Zon gave kans maar wel een tegenvaller zon huisje! Hoop dat je je er alsnog snel thuis gaat voelen, wel met een schoon matras..