Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 08:30

Weer even bijgelezen, wat gaat jullie snel :+

Fluffy sokken of happy socks vind ik zeker een top! (maat 40) Of alle andere dingen om je lekker warm te houden :D
Alcohol drink ik eigenlijk niet, dus alles daarmee hoeft van mij niet zo nodig.

Ik hoop trouwens dat mijn toekomstige Santa het raden niet té ingewikkeld maakt :+ :')

Tanya

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 09:10

Oorbellen werkt voor mij ook niet omdat mijn gaatjes zijn dichtgegroeid… sieraden ook een flop, die kan ik vanwege mijn werk niet dragen.
Lekkere fluffy sokken zeker welkom, en kom maar op met die zwitsal kaars :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 09:12

Ik vind bijvoorbeeld geurstokjes van Zwitsal erg lekker maar de bewust kinderloze kant van mij vindt dat toch een beetje bizar. Stokjes die naar kinderen ruiken in huis terwijl wij allergisch zijn voor kinderen. :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 09:42

Jorex schreef:
Ik vind dat soort spullen echt heerlijk. Ik heb maat 37 qua sok. Ik wil eigenlijk ook nog zo'n voetstoof waar je beide voeten tegelijk in kan stoppen voor bij het thuiswerken. Ik zit nu alweer onder mijn dekentje. :D

Ik moest even gaan googlen wat het was. :') Dat lijkt mij ook wel erg lekker een voetstoof.

Zelf heb ik wel een hoop dikke en dunne dekentjes voor op de bank om lekker onder te liggen.

PS: heb maat 42, ja grote voeten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 10:21

Wat jammer Alja dat je je vergeten bent op te geven, hopelijk kun je er nog bij, zou leuk zijn!

Sokken of huissokken ook altijd leuk! Ik heb maat 43 dus dat is altijd weer een uitdaging. Heb vaak mannensokken aan, maar dan wel met een leuk printje. Gelukkig lukt dat wel tegenwoordig met alle blije sokken die overal te koop zijn.

Ben thuis aan t werk maar heb t koud :+ ik moet maar eens op zoek naar mijn stoov kleedje, voor lekker warme billen :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:21

Ik heb twee of inmiddels al drie jaar geleden een eenhoorn kleedje van capopjekop gekregen en mijn dochter slaapt er nog iedere nacht mee, die nog steeds blijdschap met dekentjes :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:38

Hopelijk kan je nog meedoen Alja! Er waren nog wel een aantal plekken toch?

Sokken heb ik meer dan genoeg, dikke ook :) Oorbellen draag ik wel, maar eigenlijk alleen maar deze vorm, ik heb er vorig jaar ook een plaatje van gepost geloof ik :+
Afbeelding

Ik klikte trouwens gister per ongeluk het verkeerde topic aan van 2022 en ik zag dat mijn lootje van vorig jaar het paardje dat ik voor haar gemaakt had een tijd terug nog geplaatst had, dank voor alle leuke reacties die er nog op gekomen zijn! :) Ik weet nog dat er wat zure reacties waren omdat ik nog vrij laat in het topic een vraag stelde aan mijn lootje toen iedereen al lang en breed klaar was met de pakketten, maar zo zie je maar weer dat je nooit te vroeg moet oordelen en dat een pakket op de laatste verzenddag verstuurd net zo leuk kan zijn als een pakket wat al weken van tevoren klaar ligt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:55

Ik heb echt dekens genoeg dus die hoef ik niet meer in mijn pakket. Sokken ook voldoende haha :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 15:01

Dekentjes mogen hier of (extra dikke) sokken maat 39.
Geen oorbellen wegens geen gaatjes.
Juwelen ben ik nogal specifiek van smaak.

Zoonlief is gek van Pokemon en stickies trouwens.

Dit weekend halen wij onze 2 HaHa (Harige Huisgenoten) op!

Hopelijk kunnen Alja en Matheno er nog bij, best anders pb naar TS doen denk ik.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 15:22

Help me even. Stickies? :o?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 15:53

oftewel EMOJI' s. Plastic popjes van Aldi

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 15:54

Oooooh. Die ken ik niet. Ik had een heel ander idee daarbij.

Over vrije opvoeding gesproken. :D :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 15:55

Ahahahaaaa kwartje valt nu!
nee dus, zoon zit nog in de lagere school!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 16:00

Ik vond het al erg bijzonder. Maar je weet maar nooit in deze tijden. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 16:01

Roosch schreef:
Oooooh. Die ken ik niet. Ik had een heel ander idee daarbij.

Over vrije opvoeding gesproken. :D :D

Nee die ken ik ook niet...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 16:09

Haha ik dacht ook aan die stickies :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 16:12

Momo94 schreef:
Jorex schreef:
Ik vind dat soort spullen echt heerlijk. Ik heb maat 37 qua sok. Ik wil eigenlijk ook nog zo'n voetstoof waar je beide voeten tegelijk in kan stoppen voor bij het thuiswerken. Ik zit nu alweer onder mijn dekentje. :D

Ik moest even gaan googlen wat het was. :') Dat lijkt mij ook wel erg lekker een voetstoof.

Zelf heb ik wel een hoop dikke en dunne dekentjes voor op de bank om lekker onder te liggen.

PS: heb maat 42, ja grote voeten.

Hint ze liggen vaak in tuincentra. Waarom weet ik niet. Wel allerlei leuke dieren zoals mijn favoriet eenhoorns.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 16:29

Zo, alvast excuus voor mijn toekomstige Santa want ik ben nog niet zo fanatiek geweest met posten -O- Afgelopen weken niet zo in de mood geweest, flink wat stress gehad op werk- en zwangerschapsgebied maar beide is nu in wat rustiger vaarwater gelukkig. Ik zal vanaf nu weer wat meer mee posten, beloofd!

In de vorige editie dat ik meedeed had ik streekproducten in het pakket gestopt, dus wie weet dit jaar weer :9 Was ook 1 van mn hints. Vind ik zelf ook leuk om te ontvangen trouwens! Dikke sokken zijn hier altijd welkom in maat 39, sloffen verder niet want mijn sloffen van wol van de schoenmaker zijn niet te overtreffen qua warmte :Y) Ook dekentjes hebben we voldoende.

Ik ben niet zo van de kleine (grappige) frutsels waar je niks mee kan behalve ergens in de weg zetten (om het maar even heel plat te zeggen). Hoewel ik een heel gevoelig huidje heb vind ik een bruisbal voor in bad wel lekker en ook een gezichtsmasker gaat over het algemeen prima, als het geen goedkope zoet snoepgoed-achtig spul is haha. Mijn zoontje van 1,5 is gek op boekjes en auto's, heeft straks in december maat 92 en mijn vriend en ik spelen ook graag een spelletje. Qwixx hebben we al!

Mbt voedsel/snacks maak je mij praktisch overal blij mee, oliebol O:) En mn lievelingsdier is een giraffe :+ Zo, voorlopig even genoeg bijgekletst denk ik en zal het topic wat actiever gaan volgen!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 18:10

Roosch schreef:
Ik vind bijvoorbeeld geurstokjes van Zwitsal erg lekker maar de bewust kinderloze kant van mij vindt dat toch een beetje bizar. Stokjes die naar kinderen ruiken in huis terwijl wij allergisch zijn voor kinderen. :')

:D :D

CastaMickey, beter laat dan nooit inderdaad, maar kan me wel voorstellen dat je lootje zenuwachtig word van zo laat.
Ik zou dan denken dat ze mij vergeten zijn.
Maar het is goed gekomen bij je dus snap het wel.
Als je het meteen de eerste dag al krijgt is ook niet leuk haha

Foxy80, stickies? zo noemde ze vroeger joints, denk niet dat je die bedoeld :+

Dekentjes heb ik genoeg, en als ik het echt koud krijg pak ik mijn dekbed wel :P

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 18:15

Ik vind een dekbed op de bank echt een geniaal idee! Ik heb het altijd koud dus dat ga ik zeker doen deze winter. Hoewel ik nu op de bank zit met mn nieuwe ikea dekentje en de kat, dat is ook heerlijk <3 ik moet alleen over 16 minuten in de sportschool staan _O-

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 18:24

Ik heb echt dekens en sokken zat maar ben wel heel blij met Pokémon! :)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 18:36

Oeh jaa sokken <3
Ik heb maat 37.

Sieraden daarentegen hoeft dan weer niet

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 19:55

Ik twijfel al dagen maar ik ga mij toch afmelden deze editie. Er gaan veel grote veranderingen zakelijk gebeuren waar ik veel tijd in moet steken waardoor ik twijfel of ik een volwaardige bijdrage kan leveren. Ik hoop dat jullie een geslaagde editie hebben en beleef vanaf de zijlijn bij irisskib mee.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 20:56

Even een beetje bijgelezen.. erg druk gehad.

Alcohol drink ik niet meer.
Sokken zijn altijd leuk .. ik heb maat 40.
Dekentjes heb ik al best veel maar gaan ook best vaak in de was aangezien mijn hond ze afentoe inpikt :+ dus altijd welkom.
Oorbellen of een armband vind ik ook leuk. Ringen draag ik niet en ik heb altijd dezelfde ketting om van mijn kindjes :+:

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:27

justdiesel schreef:
Roosch schreef:

:D :D

CastaMickey, beter laat dan nooit inderdaad, maar kan me wel voorstellen dat je lootje zenuwachtig word van zo laat.
Ik zou dan denken dat ze mij vergeten zijn.
Maar het is goed gekomen bij je dus snap het wel.
Als je het meteen de eerste dag al krijgt is ook niet leuk haha

Foxy80, stickies? zo noemde ze vroeger joints, denk niet dat je die bedoeld :+

Dekentjes heb ik genoeg, en als ik het echt koud krijg pak ik mijn dekbed wel :P

Mijn lootje geloof ik niet, maar ik stelde nog een vraag via het beheer vrij laat in de editie, en daar kreeg ik commentaar op van een niet gerelateerde deelnemer. Het pakket zelf was opgestuurd op 1 van de laatste dagen maar wel keurig op tijd binnen, en mijn lootje was er heel blij mee :j
Dekentjes genoeg hier!