Ik heb dat dit jaar ook. De voorbije 2 edities zat ik echt tegen het maximum bedrag aan maar deze keer zit ik ruim over het minimum maar niet aan het maximum en ik twijfel nu constant: Is het wel genoeg? Is het wel goed genoeg? Had er niet meer bij gemoeten?
Uiteindelijk gaat het toch helemaal niet om het budget. Ja natuurlijk moet je het minimale bedrag halen, maar verder is dat budget voor mij helemaal niet belangrijk. Voor mij is de aandacht die iemand er aan heeft besteed, dus de tijd die ze er in hebben gestoken om zich te verdiepen in mij (nouja, mijn hond) en daar een pakket voor hebben samengesteld, dat is toch het allerbelangrijkste?
Zou jammer zijn als mensen niet mee durven doen in het vervolg omdat ze denken dat hun pakket toch nooit goed genoeg gaat zijn.
Ik denk dat je vooral ook 'nergens' op moet hopen, geen verwachtingen als ontvanger. Want verwachtingen maken dat je teleurgesteld kunt zijn.
En sowieso probeer ik niet te vergelijken met wat andere doen of geven Ik weet dat ik mijn best heb gedaan voor mijn lootje en ik hoop dat dat goed valt. En anders is dat jammer, ik weet dat ik in ieder geval mijn best gedaan heb.
Tgaat toch om je eigen plezier en de vreugde die je een ander ermee geeft.
Is nu het 3de jaar dat ik mee doe en telkens prachtige pakketjes gekregen vaak krijg je van iemand anders toch net weer iets meer out of the box dan je zelf zou kopen vermoed ik en dat maakt het juist zo leuk!
Ben dit jaar zelf iets minder intensief geweest met dat Billy zo ziek was en hem dan hebben moeten afgeven maar heb wel genoten vd zoektocht naar de spulletjes voor mijn lootje.
Cerosa
Geplaatst: 13-12-23 11:46
Ik heb het zo leuk gevonden wat voor mijn lootje uit te zoeken! Rondkijken... Informatie opzoeken.. Hier wat kopen, daar wat.. Alleen dat al was geweldig weer!
En Fem, ben het helemaal met je eens. Iemand heeft er moeite in gestoken en dat alleen al is al erg leuk!
Oehhhh mijn pakket ligt bij de buurvrouw, de goede om duidelijk te zijn. Dat weet niet iedereen hier maar ik woon echt naast een draak van een mens. Gelukkig zijn alle anderen in de straat wel leuk en zal ik straks even van de gelegenheid gebruik maken om haar weer even aan te bieden om boodschappen ofzo te doen.
Ik ben nog maar even langs de trimster die ook voer verkoopt gereden voor wat extra snacks , want stel je voor, het is nog niet genoeg . Quinn heeft al weer even voorgeproeft van ossenstaart met huid. Ik kende het niet, maar het viel wel in de smaak bij Quinn.
Ik heb morgen meer tijd, dan ga ik er echt voor zitten om de hints er in te gooien en hem in te pakken.
Zooo leuk dat de eerste pakketten binnendruppelen overal
Ik heb een Secret Santa pakket in de postnl app staan, maar ik gok dat die van een boeken SS is waar we jaarlijks met een klein groepje mee bezig zijn. Daar was het deze week uiterlijk verzenden ook haha. Dus nog even afwachten hihi.
Hahz hier hebben we ook een lade in de keuken enkel en alleen voor hondensnoep. En dan op mijn slaapkamer ook een doos koekjes. Want als racky z'n slaapkoekjes niet krijgt houdt hij mij wakker
Tigress
Geplaatst: 13-12-23 16:09
Hier zowel bij mij, al bij m'n ouders thuis een lade en kastje waar de snacks in liggen.
Helemaal tevreden als ze bij "beppe" (m'n moeder ) zijn Bij gebrek aan tweebenige kleinkinderen, is ze akkoord gegaan met vierpotige kleinkinderen
Saar was gek op m'n opa en andersom. De rest van het te huis vond ze ook leuk, kreeg ze vaak wat toegestopt. M'n moeder heeft zelf maar een zakje snoepjes daar neer gezet, kreeg Saar tenminste wel waar ze tegen kon
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik dacht heel even dat ik iets in m'n PostNL app zag staan, maar dat bleek het pakket voor KPN te zijn dat ik zelf heb verstuurd vandaag.
MarijeR
Geplaatst: 13-12-23 20:14
Hier is het pakket ook binnen! Ollie, Otis en Finlay wilden er meteen wel aan beginnen. Het pakket staat nu dan ook even bovenop de kast
Tigress
Geplaatst: 13-12-23 20:28
Hahah, ik verwacht dat dat hier ook moet gebeuren Ik wil wel de 19e hem savonds onder de boom zetten als de jongens al naar bed zijn (die gaan altijd voor mij al naar boven toe, ga ik nog even naar de wc terwijl zij hun plekje al zoeken ) zodat ze de 20e in de ochtend het pakketje mogen open maken een beetje kerstmagie, een "furmom" momentje mag, dacht ik zo
Lugea
Geplaatst: 13-12-23 20:41
Wij doen 24 december wat kerstcadeautjes, dus dacht in eerste instantie de honden dan hun pakket te geven. Ik denk alleen niet dat ik m’n nieuwsgierigheid zo lang kan bedwingen, haha. Het lijkt erop dat ons pakket morgen binnen gaat komen.
cursebreaker
Geplaatst: 13-12-23 20:48
Aangezien wij zelf geen kerst pakket gekocht hebben voor Arya onder de boom (wel een paar kleine losse dingen), wilde ik eigenlijk ook met kerst zelf pas openmaken; 1e kerstdag doen we hier dan altijd cadeautjes. Maar of ik idd het geduld ga kunnen opbrengen? maar vind het wel erg leuk om haar pakket juist tot kerst onder de boom te hebben staan met onze andere cadeautjes, dus even kijken wat we doen hihi.
roosjenat
Geplaatst: 13-12-23 21:01
Kyara haar pakket is ook binnen
Nu nog (on)geduldig een week wachten tot het openen haha
Wat een leuke pakketten al vanaf de buitenkant gezien
Mijn lootje heeft mazzel, ik heb een tijdje terug een enorme donatie gedaan aan een dierenvoedselbank in samenwerking met petsplace. (Niet dat ik rijk ben hoor, maar ik kreeg geld van een dwangsom en dat zat me niet lekker dus heb ik het “weggegeven” door dus te doneren) daarvan is ook wat in het pakket beland. Dus ik speelde een beetje vals
En ach weet je , ik vind het pakket maken en geven erg leuk. Als ik een pakketje krijg met wat action snoepjes ben ik er net zo blij van. Het gaat om de gedachte. We doen allemaal mee omdat we dat vrijwillig willen. Dat maakt het toch anders dan vroeger verplicht op school waar je iets moest geven aan je grootste aardsvijand….