Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Dikke sokken zijn zeker een top, en een zachte, wollige, pluizige deken ook. Inderdaad, kat op schoot, houtkachel aan, goed boek, heerlijk!
lotthje schreef:Wat tof die lampen!! Ziet er echt heel gaaf uit.
Ik zag van de week een zwitsalkaars, en die van robijn wasmiddel en dacht echt “oh dit is perfect voor secret Santa”. Getwijfeld om m mee te nemen, maar ga het deze week toch maar doen. Als k ermee blijf zitten is ook niet erg :’)
rockwitch schreef:Streekproducten altijd leuk
Gaatjes zijn inmiddels wel dicht gegroeid. Kon niks dragen met mijn nikkel allergie.
Mijn dochter heeft wel oorbellen, maar die mogen we niet wisselen van haar. Vind ze dood eng haha.
M_D_H schreef:rockwitch schreef:Streekproducten altijd leuk
Gaatjes zijn inmiddels wel dicht gegroeid. Kon niks dragen met mijn nikkel allergie.
Mijn dochter heeft wel oorbellen, maar die mogen we niet wisselen van haar. Vind ze dood eng haha.
Oh echt? Ik heb een enorme nikkelallergie (dusdanig dat ik zelfs op nikkel in eten reageer)
Maar nagellak hielp bij mij een hoop, in 999 en 925 zilver en goud zit ook geen nikkel. Het is zoeken, maar er zijn genoeg oorbellen te vinden die je wel kan dragen