Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 14:49

Tanya schreef:
Neonlight schreef:
Vervelende is wel dat ik dus dolgraag iets wil kopen hier voor mijn lootje, maar ja, wie wordt mijn lootje?

Gewoon heel veel kopen :') en dan kijken wat je zelf houdt

Moet dan beginnen een koffer bij te kopen. :')
Ik moet zeggen, shoppen valt tot nu toe flink tegen. Wat winkels in geweest en vooral kitch en rommel, in een winkelcentrum werd ik gek van de muziek en bellen en toeters vanuit iedere winkel dat ik er ook snel uit was. :')

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 15:44

Even wat meer afwezig geweest, bijgelezen tot blz 45. Andere keer weer even verder lezen :-)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 15:46

Als ze daar nog leuke kpop stores hebben Neonlight dan is alles van SHINee ook iets voor mij. :P
Ik dacht altijd dat ze alle rommel naar ons toe verzonden. Maar ze hebben het daar dus ook in de winkels liggen? _O-

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 16:31

foxy80 schreef:
Als het uitdraait op een rondje streekproducten geven: dan hoop ik dat mijn SS in Zeeland woont. *scandeert uit volle borst* ZEEWIERCHIPS! ZEEWIERCHIPS! ZEEWIERCHIPS!

Nog nooit gehad en het klinkt vies maar hee het mag altijd in mn pakket om te proberen :D

Dieseltje09, wel een mooie foto zo

Sinterklaas doen we niks aan, kerst deden we met het gezin lootjes trekken maar denk dat we dat dit jaar ook niet doen.
We zien wel.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 16:59

Ligt daar net zo in de winkels. :j

Hmmm, helaas is onze support regio geen Korea dit jaar, daar zitten ze vanuit het werk anders ook veel.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 18:41

Dan heb je wel next level streekproducten zo uit China.

Ik ben ook nog eens jarig tussen nu en kerst. Ik vind het altijd moeilijk, ik heb wel wat wensen maar ofwel het zijn allemaal dure dingen, ofwel ik weet niet goed of ik het van een andere Sinterkerstviering met lootjes krijg of dat ik het veilig op mn verlanglijstje voor m'n verjaardag kan zetten.. :') Ik dacht slim te zijn en door het jaar heen vanalles erop te zetten maar ik ben blijkbaar niet verder gekomen dan vanalles boven de 25 euro. :=

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:28

Ja moeilijk hé, goedkopere cadeautjes bedenken. Ik word ook al weer een beetje zenuwachtig als ik hier lees, ik lees vooral dure wensen. Ik hoop dat ik een lootje heb die een beetje dezelfde smaak heeft, want ik zou voor mezelf prima een leuk pakket kunnen samenstellen zonder hele dure dingen :')

Ik heb nog een top, want ik heb vandaag mijn oorbellen weer laten schieten. Ze waren dichtgegroeid. Nu weer 4 gaatjes en over 6 weken mag er iets anders in. En China is voor mij prima :D dus misschien leuke oorbellen?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:31

Streekproducten vind ik echt een top!

Hoop dat mijn lootje dat ook vind want dan heb ik wel wat leuke ideeën

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:35

Streekproducten zijn altijd goed!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:59

Streekproducten zijn hier ook altijd welkom :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 21:37

Streekproducten zijn zeker leuk om te krijgen!
Hier ook gaatjes en mn oudste dochter ook :D .

Wil tegen mn Santa to be nog wel ff zeggen dat je mn berichten als leidraad kan gebruiken en dat je je helemaal uit mag leven. Vind het al leuk om weer eens mee te doen *\o/*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:02

Hier allergisch voor goedkopere oorbellen, dus dat valt snel buiten budget.

En hier ook zo'n lijstje waar alleen maar dure dingen op zijn gekomen en vooral ook blijven staan :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:06

Streekproducten zijn ook altijd leuk! :D

Hier geen oorbellen nodig want ik heb geen gaatjes.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:26

Streekproducten altijd leuk
Gaatjes zijn inmiddels wel dicht gegroeid. Kon niks dragen met mijn nikkel allergie.
Mijn dochter heeft wel oorbellen, maar die mogen we niet wisselen van haar. Vind ze dood eng haha.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:27

Sinterklaas vieren we hier altijd met surprises en een gedicht, ook hier is dat laatste vaak meer een roast haha. Er wordt ook altijd wel gesaboteerd onderling zodat je het lootje krijgt die je écht wilt hebben :))
Kerst vieren we met eten, maar verder niet met cadeau's. (alhoewel mijn moeder altijd wel iets koopt en de dieren dan ook een kerstsok mogen ophangen)

En veel plezier Neonlight, grote cultuurshock denk ik!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:29

boeflover schreef:
Sinterklaas vieren we hier altijd met surprises en een gedicht, ook hier is dat laatste vaak meer een roast haha. Er wordt ook altijd wel gesaboteerd onderling zodat je het lootje krijgt die je écht wilt hebben :))

Onze roast is dusdanig geëscaleerd dat iedereen ondertussen in ieder gedicht aan bod komt. Scheelt ruilen :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:30

Esmee_RS schreef:
boeflover schreef:

Onze roast is dusdanig geëscaleerd dat iedereen ondertussen in ieder gedicht aan bod komt. Scheelt ruilen :')

hahaha geweldig! _/-\o_ Je brengt me wel op ideeën

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 01:36

Cultuurshock valt gelukkig wel mee, ben in 2008 en 2013 ook in China geweest, alleen toen voor vakantie, nu voor werk. Grootste shock is de verandering in 10 jaar. Alles gaat digitaal met een alipay app. Betalen maar ook taxi bestellen, treinkaartjes, eten bestellen aan tafel in een restaurant...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 06:21

Ik zag wat dingen voorbij komen;
Streekproducten: TOP! Ben alleen geen echte drogeworsten en kaas-persoon. Eerder een zoetigheid en likeurtjes/kruidenbittertjes-uit de streek-persoon.
Al drink ik zo goed als nooit, maar dat vind ik af en toe wel lekker.

Sieraden/oorbellen: Ik heb wel gaatjes, maar draag nooit oorbellen, want mijn oorlellen zwellen enorm op (allergische reactie). Draag alleen standaard een neuspiercing (altijd te zelfde, anders gebeurd het daar ook bij) en een traguspiercing die er al zeker 15 jaar dezelfde inzit (ooit eentje verloren en toen moeten wisselen en toen was het ook daar raak met een ontsteking). Dus in al die 21 jaar dat ik die heb, maar 1x gewisseld.
Verder vind ik een kettinkje of een armbandje met bijvoorbeeld een edelsteentje wel leuk.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 06:48

Oorbellen zijn bij mij een nogo, geen gaatjes. :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 06:49

Oorbellen zijn wel leuk, maar ik heb er heel veel :') Ik vind kleine ringetjes met hangertjes ook wel leuk.
Ik heb 3 gaatjes in beide oren, dus een setje is wel leuk.

Streekproducten klinken altijd erg leuk, maar is niet altijd een succes. Alcohol drink ik weinig, en worst/kaas vind ik niet altijd een succes. Drop ben ik ook niet zo fan, en sowieso heb ik liever geen eten in het pakket. Met grote uitzondering van milka met tuc, maar die is in Nederland niet te koop :')

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 06:59

Oorbellen zijn ook leuk! Draag ze niet heel veel. Maar vind het wel altijd mooi, dus als je wat leuks ziet Santa dan mag het altijd!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 07:09

Oorbellen - ik ben niet goed met juwelen die niet echt zilver/goud zijn, maarrrr tegenwoordig draag ik ze toch niet meer dag & nacht (doet zeer met scooter-helm haha), dus "nep" kan gewoon haha, ik hou ze een paar uur in en doe ze dan uit :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 07:16

Ik heb wel gaatjes maar op mijn werk moet ik regelmatig de productie in en dan moeten alle sieraden af.
Doordeweeks draag ik dus nooit sieraden en in het weekend vergeet ik oorbellen in te doen.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 07:47

Hier doen wij alleen met kerst met fam gezellig eten
Mis dat er dit jaar wat kleine kadetjes komen met sinterklaas
Denk nog niet dat de kleine man er dit jaar veel van mee krijgt
Hij word volgende maand al weer 1

Hier wel gaatjes maar worden nooit geen oorbellen gedragen