Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 07-10-23 19:57
Puzzelen doe ik eigenlijk nooit, tenzij Lego ook meetelt... Dingen waarmee ik mijn creatieve ei kwijt kan, zijn welkom. Ik lees daarnaast veel (met name Nederlandse literatuur), maar ik heb de Storytell app en kan heel veel boeken via die app lezen en beluisteren. Streekproducten zijn ook welkom. Vorig jaar kreeg ik o.a. een voorraadje speciaalbieren. Was ook super! Grappige (kaart)spellen zijn ook een top, zoals bijvoorbeeld Valse Motten en Happy Salmon. (Klassieke) bordspellen zijn ook welkom, hoor! Ik heb er hier schandalig weinig van liggen in mijn kast.
roosjenat
Geplaatst: 07-10-23 19:59
Spelletjes en puzzels vind ik erg leuk! Heerlijk voor in de winter.
Puzzels heb ik al best wat, net 5 nieuwe puzzels gekocht via Vinted. Qua spellen hebben we eingelijk Yahtzee en nog wat andere standaard spellen. Een leuke kaartspel is welkom.
Daarnaast vind ik escaperooms ook erg leuk om te spelen. Leuke bezigheid s'avonds
Spelletjes en puzzels is ook niets voor mij..boeken daarentegen wel! Vinden jullie tweedehands boeken leuk of niet? Ik lees vooral van die feelgood romans en thrillers.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Puzzels zijn leuk, alleen nemen we er te weinig tijd voor, wat resulteert in een enorme stapel puzzels die we nog moeten doen. Spelletjes is eigenlijk precies hetzelfde, we nemen er de tijd niet voor. Zelfs op vakantie niet terwijl we wel ieder jaar het voornemen hebben.
Veel boeken die ik lees zijn tweedehands, vaak van de ruilwinkel, helemaal makkelijk je levert een gelezen boek in en gaat met de volgende weer naar huis Gisteren begonnen met winternacht van Suzanne Vermeer, niet helemaal mijn favo schrijver maar de boeken lezen altijd wel makkelijk weg
Tanya
Geplaatst: 08-10-23 10:25
_AB_ schreef:
Heb je de uitbreidingen van Quixx ook al?
2 pagina’s terug maar ik heb die ook niet en ben er wel erg benieuwd naar sowieso spelletjes helemaal top en legpuzzels kan ik ook waarderen!
Spelletjes en puzzels zijn leuk. Puzzel vooral in de koudere maanden. Tweedehands, action en primark is geen probleem.
Jodym
Geplaatst: 08-10-23 19:41
Ik hen chocolade pepernoten, tè lekker.
Puzzelen doe ik eigk niet. Niet echt tijd voor en lastig met een peuter
Tweedehands boeken lijkt me wel lekker. Even savonds in bed nog lezen, doe t eigj nooit
Roosch
Geplaatst: 08-10-23 19:46
Het is jammer dat ik m'n lootje nog niet heb. ga over een paar weken naar een mega boekenuitverkoop dus dan had ik goed kunnen scoren als m'n lootje van lezen hield.
Dan moet ik mezelf maar opofferen en voor mezelf veel boeken kopen. Het is niet anders.
Spelletjes: tof!! Wij hebben dit weekend de uitbreiding van keer op keer gespeeld, we hebben de gewone keer op keer wel thuis zelf. Qwixx uitbreiding ken ik nog niet. We vinden spelletjes ook erg leuk en spelen graag monopoly deal, skip bo, regenwormen, keer op keer, qwixx, 30 seconds.. heerlijk!
Puzzels zijn ook echt m’n ding maar wel van 1000 stukjes en een niet te moeilijke opzet anders haak ik al snel weer af Bordspellen vind ik ook leuk maar niemand om een bordspel mee te doen dus daar heb ik niet zoveel aan
kimwilliam
Geplaatst: 09-10-23 10:30
hier doen wij niet echt puzzels of spelletjes en boeken lezen, komen er gewoon tijd tekort voor.
Puzzels en spelletjes doen wij eigenlijk ook niet, hoewel ik gewoon zo'n puzzelboekje met logische puzzels of sudoku's ofzo wel altijd erg leuk vind. Als wij op vakantie gaan met het vliegtuig dan neem ik ook bijna standaard een puzzelboekje mee
Spelletjes zijn hier wel leuk! We hebben er niet echt tijd voor maar in de vakantie ofzo doen we het wel, en we proberen er ook tijd voor te maken Legpuzzels heb ik niks mee, lego bouwen wel maar er staan hier nog 100 dozen 2ehands absoluut geen probleem, zeker met iets als spelletjes is het anders niet te doen haha
Heb de hele dag gewerkt en zit dan waarschijnlijk verkeerd achter mijn bureau dus ik voel het nu enorm in mijn schouders. Mijn man werkt en is daarnaast druk bezig in onze loods om alles gereed te maken voor de paarden dus die kan ik helaas ook niet charteren.
Aanstaand weekend gaan we de paarden naar huis halen en er is nog een hoop te doen.
iiSunshine
Geplaatst: 09-10-23 21:50
sorry santa, ik heb al een tijdje niet gereageerd. alle onderwerpen die aan bod zijn gekomen heb ik eigenlijk al benoemd in mijn eerdere berichten. echter een leuk boek, zoals volgens mij al eerder benoemd, is zeker welkom, ook tweedehands. ik weet niet zo goed waar ik van hou, maar wel een beetje roman achtige dingen, of waargebeurd. waar je makkelijk in kunt wegdromen. geen thrillers of fantasy ofzo. lijkt me leuk het lezen weer op te pakken.
ik kan echt niet wachten tot ik weet wie mijn lootje is. vind het zo leuk om cadeautjes te bedenken, te halen, en leuk in te pakken.
doen jullie ook nog lootjes of cadeaus met vrienden/familie voor sinterklaas en/of kerst? wij trekken altijd lootjes voor sinterklaas, en dan bij elk cadeau een gedicht.
Wij gaan dit jaar voor t eerst weer aan sinterklaascadeautjes doen denk ik. Onze kleine man is dan 14 maanden, vindt ie vast leuk, cadeautjes uitpakken
Adamootje
Geplaatst: 09-10-23 22:00
Wij vieren hier wel Sinterklaas met onze gezinnen en familie, maar de meeste cadeaus gaan naar de (klein)kids. Ik vreet me doorgaans misselijk aan de kruidnoten. Kerst vieren we ook met de familie, maar doen dan geen cadeaus.