Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:Goede tip van die vuilniszak!
Ik hoop dat ons lootje straks ook blij is met het pakket.Is de eerste keer dat ik zoiets doe, vind cadeautjes shoppen superleuk maar dacht (denk
) bij alles "oh zou dit leuk genoeg zijn? Misschien toch die andere? Of gewoon allebei? Zometeen is dit merk snack/speelgoed niet goed genoeg blabla" kan me daar soms echt druk om maken.
Andersom dan weer niet, ik ben met alles blij alleen al omdat iemand er de moeite voor gedaan heeft.
![]()
Maar, ons pakket staat klaar! Alleen de hints nog.
Ik hoop dat ons lootje straks ook blij is met het pakket.Is de eerste keer dat ik zoiets doe, vind cadeautjes shoppen superleuk maar dacht (denk
) bij alles "oh zou dit leuk genoeg zijn? Misschien toch die andere? Of gewoon allebei? Zometeen is dit merk snack/speelgoed niet goed genoeg blabla" kan me daar soms echt druk om maken.
Andersom dan weer niet, ik ben met alles blij alleen al omdat iemand er de moeite voor gedaan heeft.
![]()
![]()
daffodil schreef:Goed, ik heb alles ingepakt maar omdat ik twee keer wegliep om iets te pakken, ging lowie ervan tussen met twee dingen. De ene kon ik redden omdat dit iets was wat bij elkaar gebonden was en niet in zijn bek paste maar nr twee was al halverwege naar binnen:
[ [url=m/uTwdgu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kruimel nijdig want die had niks dus die heb ik er ook maar eentje gegeven dus in plaats van drie van deze zit er nu nog maar eentje in het pakket! En ja dit is dus een hint waar de ontvanger helemaal niets mee kan haha.
Ik ga zo even stoeien op de rest van de hints maar het is een leuke doos geworden en net als iedereen denk ik dan op het laatste moment ook ok is dit wel genoeg. Maar het is wat het is en meer past er ook niet in!