Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vond het zo leuk om te shoppen voor iemand anders en hoop ook dat m’n lootje er erg blij mee gaat zijn.
Ik heb hem wel goed moeten verstoppen, want de honden willen de inhoud maar wat graag zelf houden.
Aangezien ik nog een dag heb ga ik morgen misschien de doos maar opleuken. Gezien we vanaf dit jaar moeten wachten met openmaken mag het er wel leuk zijnom er tegen aan te kijken. Maar weet iemand of er tegels zijn bij postNL wat wel of niet qua uiterlijk mag met een doos ? Ik heb geen idee

Is de eerste keer dat ik zoiets doe, vind cadeautjes shoppen superleuk maar dacht (denk
) bij alles "oh zou dit leuk genoeg zijn? Misschien toch die andere? Of gewoon allebei? Zometeen is dit merk snack/speelgoed niet goed genoeg blabla" kan me daar soms echt druk om maken.
Andersom dan weer niet, ik ben met alles blij alleen al omdat iemand er de moeite voor gedaan heeft.
Mandarijn schreef:Goede tip van die vuilniszak!
Ik hoop dat ons lootje straks ook blij is met het pakket.Is de eerste keer dat ik zoiets doe, vind cadeautjes shoppen superleuk maar dacht (denk
) bij alles "oh zou dit leuk genoeg zijn? Misschien toch die andere? Of gewoon allebei? Zometeen is dit merk snack/speelgoed niet goed genoeg blabla" kan me daar soms echt druk om maken.
Andersom dan weer niet, ik ben met alles blij alleen al omdat iemand er de moeite voor gedaan heeft.
![]()
Maar, ons pakket staat klaar! Alleen de hints nog.
maar dat heb ik met alle pakketten/secret Santa’s ed waar ik aan meedoe altijd hihi. Maar zo te lezen heb je er veel aandacht aan besteed en komt het helemaal goed hoor
maar ik vind het altijd spannend om te zien wat ons lootje ervan vind. Andersom zijn we ook wel echt met alles blij en dankbaar
Ik hoop dat ons lootje straks ook blij is met het pakket.Is de eerste keer dat ik zoiets doe, vind cadeautjes shoppen superleuk maar dacht (denk
![]()

![]()
het ruikt in ieder geval lekker

daffodil schreef:Goed, ik heb alles ingepakt maar omdat ik twee keer wegliep om iets te pakken, ging lowie ervan tussen met twee dingen. De ene kon ik redden omdat dit iets was wat bij elkaar gebonden was en niet in zijn bek paste maar nr twee was al halverwege naar binnen:
[ [url=m/uTwdgu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kruimel nijdig want die had niks dus die heb ik er ook maar eentje gegeven dus in plaats van drie van deze zit er nu nog maar eentje in het pakket! En ja dit is dus een hint waar de ontvanger helemaal niets mee kan haha.
Ik ga zo even stoeien op de rest van de hints maar het is een leuke doos geworden en net als iedereen denk ik dan op het laatste moment ook ok is dit wel genoeg. Maar het is wat het is en meer past er ook niet in!