Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 15:38

Je kunt nooit teveel kopen xPearl! Ik denk dat in ieder geval echt nooit _O- _O- _O-

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 16:19

Teveel geloof ik ook niet in _O-
Ik heb 2 dozen weg moeten doen omdat ze niet meer dicht konden en nog ben ik bang dat het te weinig is :')

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 19:12

Ik heb ook echt als een soort Tetris m’n doos ik moeten pakken omdat hij anders niet dicht kon. :') Ik vond het zo leuk om te shoppen voor iemand anders en hoop ook dat m’n lootje er erg blij mee gaat zijn.

Hier staat de doos inclusief hints helemaal klaar voor verzending. :D Ik heb hem wel goed moeten verstoppen, want de honden willen de inhoud maar wat graag zelf houden. :')

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 19:24

Hahaha goed om te weten dat je nooit teveel kan kopen :'). Maar ben gewoon bang dat ik aan het overdrijven ben en het too much is. Maargoed. Zo te horen ben ik niet te enige hahah.

Hier moet ik alleen nog even de hints 'inpakken' enzo, maar de cadeautjes zijn wel ingepakt :j

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 19:43

Ik heb wellicht dit jaar ook wat last van overkill als t gaat om de hoeveelheid en de grootte. En oké de hints misschien ook …. De doos staat klaar, de erg grote doos die moeilijk dicht ging. ik verwacht dan zelf weer niet zoveel van mn Santa want die verwachting mag je niet maken (van mijzelf). Ik ben al blij met een zuurstok en een kaartje :o

Morgen moet ik dus de banden van de kar die achter mn rolstoel kan oppompen want ik krijg hem anders straks niet naar het postkantoor :') Aangezien ik nog een dag heb ga ik morgen misschien de doos maar opleuken. Gezien we vanaf dit jaar moeten wachten met openmaken mag het er wel leuk zijnom er tegen aan te kijken. Maar weet iemand of er tegels zijn bij postNL wat wel of niet qua uiterlijk mag met een doos ? Ik heb geen idee

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 19:47

Wat we bij een kleinschalige Secret Santa altijd doen is de doos mooi inpakken en dan een vuilniszak er om heen ter bescherming, en dan daar het verzendlabel op. Lootje kan dan bij ontvangst de vuilniszak er af halen en het mooie pakket onder de boom zetten <3 komt altijd goed aan!

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 19:49

Uiterlijk qua doos maakt niet uit, zolang er maar een duidelijk adres op zit. Vorig jaar heb ik ook een doos omwikkeld met inpak papier, dat kwam mooi heel aan.

Edit: die van de vuilniszak er om heen is een goeie tip, ooh!

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 20:04

Oh goede tip! Ik vind dat inpakken altijd van de doos altijd spannend.

Vandaag nog 2 dingen gescoord en gok dat we er ondertussen wel zo goed als zijn. Dus deze week maar inpakken en op de post!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 20:10

Ik zit idd in diezelfde ss groep als Leo en dat met die vuilniszak werkt top idd. Bij binnenkomst eraf halen en dan kan het pakket nog mooi ingepakt onder de boom bv. Al komt het meestal ook goed aan zonder vuilniszak maar ja wij vinden het een kleine moeite om te doen.

En wederom: no such thing as overkill :o :')
Ik ben juist altijd bang dat ik te weinig doe _O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 20:16

Goede tip van die vuilniszak!

Ik hoop dat ons lootje straks ook blij is met het pakket. :o Is de eerste keer dat ik zoiets doe, vind cadeautjes shoppen superleuk maar dacht (denk :+ ) bij alles "oh zou dit leuk genoeg zijn? Misschien toch die andere? Of gewoon allebei? Zometeen is dit merk snack/speelgoed niet goed genoeg blabla" kan me daar soms echt druk om maken. :') Andersom dan weer niet, ik ben met alles blij alleen al omdat iemand er de moeite voor gedaan heeft. :))
Maar, ons pakket staat klaar! Alleen de hints nog. :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 20:20

Mandarijn schreef:

Ik hoop dat ons lootje straks ook blij is met het pakket. :o Is de eerste keer dat ik zoiets doe, vind cadeautjes shoppen superleuk maar dacht (denk :+ ) bij alles "oh zou dit leuk genoeg zijn? Misschien toch die andere? Of gewoon allebei? Zometeen is dit merk snack/speelgoed niet goed genoeg blabla" kan me daar soms echt druk om maken. :') Andersom dan weer niet, ik ben met alles blij alleen al omdat iemand er de moeite voor gedaan heeft. :))

Ik heb dit precies hetzelfde haha en ik doe nu voor de derde keer mee en toch altijd onzeker :') maar dat heb ik met alle pakketten/secret Santa’s ed waar ik aan meedoe altijd hihi. Maar zo te lezen heb je er veel aandacht aan besteed en komt het helemaal goed hoor <3 maar ik vind het altijd spannend om te zien wat ons lootje ervan vind. Andersom zijn we ook wel echt met alles blij en dankbaar :j

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 20:35

Mandarijn schreef:

Zo herkenbaar!
Ik doe ook voor de eerste keer mee met zoiets.
En inderdaad, denk ook wel eens van; "Zou dit genoeg zijn?, Zou hier nog meer van in moeten?" etc. :o

Die hints.. Jeetje, ik heb er nu 1..
Wellicht functioneerd mijn brein straks beter wanneer die pijn van de kaakchirurg wat weg trekt :+

Oh en die vuilniszak, hele goede tip!

Ik hoop dat ons lootje straks gewoon heel blij is met ons pakket :j

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 20:47

Mandarijn schreef:

Heel herkenbaar! Ik heb net de hints af, nu het pakketje inpakken en klaar maken voor verzenden.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 22:06

De doos staat gevuld klaar! Toch altijd lastig inschatten wat een ander verwacht, maar ik hoop dat ons lootje er gelukkig mee is *D

Die van ons zullen er denk ik een moord voor doen, want Harvey vond het inpakken al te interessant en er verdwenen om de haverklap ingrediënten van de doos >;) het ruikt in ieder geval lekker <<)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 22:16

Hier staat de doos ook klaar. De laatste dingen moet ik maandag nog even halen. En dan kan de doos volledig dicht. Jip heeft hier en daar stiekem wat geprobeerd te pikken uit de doos. Heel sneaky ermee vandoor lopen en hopen dat ik het niet zou zien. Helaas jongen. Inleveren die hap. :Y)

Eerst nog even wat examenverslagen afhandelen dit weekend. _O-

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 11:11

Het is echt erg maar ik zie nu pas een vraag van mijn santa bij lootjes trekken en ik weet nietnof ik er wel of niet op geantwoord heb (mijn geheugen is echt slecht) en terwijl ik dit typ komt er een mail binnen dat er een vraag is. Toeval? Geen idee of dat t nu pas notificatie stuurt -O-

Maar het antwoord is dat ik niet zo van rituals ben omdat ik het nooit koop of krijg, maar wel heel erg van kneipp en weleda. En ik lig enorm graag in bad ter ontspanning en pijnbestrijding. Bij voorkeur zonder Hoax ( ja , die is er al eens bij in gesprongen)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 12:43

Vakantietijd: Gaat de hond uit logeren bij bekenden, gaat hij in pension, gaat hij mee of boekje misschien een vakantie juist rondom de hond voor quality tijd ??
Wat doen jullie?

Simpel… ik ga niet op vakantie, vanwege heimwee… heb ook een heleboel andere dieren die ik niet kan en wil missen… maar ALS ik op vakantie zou gaan, dan zouden de meisjes met me meegaan…een vakantie zonder dieren is niet compleet :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:51

Bobbie heeft zijn doos helemaal klaar staan om te verzenden!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 17:15

Goed, ik heb alles ingepakt maar omdat ik twee keer wegliep om iets te pakken, ging lowie ervan tussen met twee dingen. De ene kon ik redden omdat dit iets was wat bij elkaar gebonden was en niet in zijn bek paste maar nr twee was al halverwege naar binnen:

Afbeelding

Kruimel nijdig want die had niks dus die heb ik er ook maar eentje gegeven dus in plaats van drie van deze zit er nu nog maar eentje in het pakket! En ja dit is dus een hint waar de ontvanger helemaal niets mee kan haha.

Ik ga zo even stoeien op de rest van de hints maar het is een leuke doos geworden en net als iedereen denk ik dan op het laatste moment ook ok is dit wel genoeg. Maar het is wat het is en meer past er ook niet in!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 17:22

Ik neem mijn doos van de week mee naar het werk en doe daar de laatste dingetjes nog even. Want een hond en 2 katten die graag willen helpen schiet niet op.
Net wel weer even een hint geregeld. Nu nog hints in mijn pakketje.

ijslandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 17:32

Ooooo spannend spannend.
Ik ben bang dat mijn pakket wat simpel en weinig inspirerend is geworden. Niet dat er niet inzit hoor... Mijn excuses alvast daarvoor! Maar.... het komt uit een goed hart.
Nu nog wat hints verzinnen.... En een gezellig kaartje erbij.
Wanneer moet/mag het pakket op de post?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:59

Ik had een doos, maar die is weggegooid :')

Dus eerst maar zorgen dat ik een doos heb om te vullen. Heb ook de spulletjes, maar wil er nog wat bij... moet ook nog op wat hints broeden.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:43

daffodil schreef:
Goed, ik heb alles ingepakt maar omdat ik twee keer wegliep om iets te pakken, ging lowie ervan tussen met twee dingen. De ene kon ik redden omdat dit iets was wat bij elkaar gebonden was en niet in zijn bek paste maar nr twee was al halverwege naar binnen:

[ [url=m/uTwdgu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kruimel nijdig want die had niks dus die heb ik er ook maar eentje gegeven dus in plaats van drie van deze zit er nu nog maar eentje in het pakket! En ja dit is dus een hint waar de ontvanger helemaal niets mee kan haha.

Ik ga zo even stoeien op de rest van de hints maar het is een leuke doos geworden en net als iedereen denk ik dan op het laatste moment ook ok is dit wel genoeg. Maar het is wat het is en meer past er ook niet in!

Dat het gesmaakt mag hebben hier is ook wel eens wat gesneuveld wat in de doos had gemoeten. Tsja ‍♀️

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 23:51

Mijn honden vinden de advents kalender al genoeg geloof ik. Echt onwijs leuk gedaan santa!

Was hem vandaag bijna vergeten maar de jongste hond wilde niet gaan slapen. Eerst cadeautje uitpakken. Wordt nog wat als de kalender op is

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 11:06

Ik heb de doos hoog op de kast gezet. Ver weg uit corgi bereik _O-
Hier ook al een doos omhoog gegaan qua grootte :') Het zou misschien op zich wel kunnen passen...nah who am I kidding, het paste niet meer _O-