Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Vraagje over de Ikeabonnen: is er nog een minimaal koopbedrag wat je moet besteden voor je een bon van minstens 5euro inleverd? Kan dat in de voorwaarden niet vinden. Vaak is het zo dat de korting pas geldt bij besteding van €25,00 ofzo.
xRoossie95 schreef:Alwiene schreef:Die wijnkalender is wel tof, t is jammer dat we hier geen groot alcoholverbruikers zijn dus ik zou er 2 jaar mee doen ipv een maand
Ik ben bijna door die van 2 jaar geleden heen inderdaad![]()
colinneke schreef:fohadie schreef:Vraagje over de Ikeabonnen: is er nog een minimaal koopbedrag wat je moet besteden voor je een bon van minstens 5euro inleverd? Kan dat in de voorwaarden niet vinden. Vaak is het zo dat de korting pas geldt bij besteding van €25,00 ofzo.
Nee geen minimaal koopbedrag. Je kan de bon ook in gedeeltes besteden.
Stel dat je iets van 3 euro koopt en met de bon betaalt. Dan hou je 2 euro op je bon.
De bon van 5 december wordt pas op de 5e geactiveerd. En de 25e hetzelfde verhaal.
Eerder komen heeft geen zin want dan kunnen we de pas nog niet gebruiken.
pradadaan schreef:Iemand ervaring met deze bier kalender van de Gall&gall? Of een idee van de inhoud? Hij lijkt mij voor de prijs wel leuk om er nog bij te halen maar weet niet of hij leuk is qua variatie biertjes gezien het feit dat hij niet zo duur is
[ [url=m/MiM38I.jpg]Afbeelding[/url] ]
fohadie schreef:pradadaan schreef:Iemand ervaring met deze bier kalender van de Gall&gall? Of een idee van de inhoud? Hij lijkt mij voor de prijs wel leuk om er nog bij te halen maar weet niet of hij leuk is qua variatie biertjes gezien het feit dat hij niet zo duur is
[ [url=m/MiM38I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zag em net ook bij de AH. De inhoud staat toch op de doos? Voornamelijk bekende "speciaal" biertjes die je ook los in de supermarkt kan kopen. Als je 24 verschillende van die koopt ben je waarschijnlijk goedkoper uit.