Ik vind het wel een sport om met beperkte budget toch zo veel mogelijk leuke dingen te scoren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Helemaal prima inderdaad spulletjes 2e hands of action/primark etc.
Ik vind het wel een sport om met beperkte budget toch zo veel mogelijk leuke dingen te scoren
lotthje schreef:Ik vind ali/primark/temu/action etc ook helemaal prima hoor. Kringloop ook, maakt me niet uit. Ik haal van TEMU altijd van die pins voor op m’n jas. Vind ik erg leuk!
Hier hoef je ook geen goeie inpakskills te verwachten. Het is gewoon basic en daar blijft t bij![]()
Wel geleerd dat we weg moeten blijven van het glitter papier van de action
CastaMickey schreef:Heh ik ben een beelddenker
Stel je voor je hebt je pakket, zit er een zakje in met 'hints' erop geschreven, maak je dat enthousiast open en dan zitten er allemaal stukken afgekloven nagels in. Vervolgens moet je het topic door om de nagels te vergelijken met de handenfoto's die gepost zijn. Als dat geen geslaagde editie is van SSS!
Esmee_RS schreef:Ik zat hier vanmorgen eens aan te denken maar ik zou het super leuk vinden als mijn Santa ook een beetje van zichzelf in het pakket stopt (ik weet niet goed hoe dit te verwoorden zonder dat dit raar klinkt). Bijvoorbeeld streekproducten van waar je woont, iets dat te maken heeft met je grootste passie en waarvan je denkt dat het leuk/interessant is voor een ander, één van je favo boeken die je al vaak hebt gelezen... Absoluut geen verplichting maar dat kwam zo in me op en lijkt me leuk!
Esmee_RS schreef:Ik zat hier vanmorgen eens aan te denken maar ik zou het super leuk vinden als mijn Santa ook een beetje van zichzelf in het pakket stopt (ik weet niet goed hoe dit te verwoorden zonder dat dit raar klinkt). Bijvoorbeeld streekproducten van waar je woont, iets dat te maken heeft met je grootste passie en waarvan je denkt dat het leuk/interessant is voor een ander, één van je favo boeken die je al vaak hebt gelezen... Absoluut geen verplichting maar dat kwam zo in me op en lijkt me leuk!
CastaMickey schreef:Heh ik ben een beelddenker
Stel je voor je hebt je pakket, zit er een zakje in met 'hints' erop geschreven, maak je dat enthousiast open en dan zitten er allemaal stukken afgekloven nagels in. Vervolgens moet je het topic door om de nagels te vergelijken met de handenfoto's die gepost zijn. Als dat geen geslaagde editie is van SSS!
AfricanLady schreef:Ik heb de organisatie net een bericht gestuurd met afmelding
We hebben net het proces gestart tot overname van een huis dat betekent dat we precies in de periode van ss 2023 in eventuele verhuizing zitten als alles doorgaat.
Daarom ben ik bang dat ik hier niet bijster veel online ga zijn
En dat zou ik erg jammer vinden
Roosch schreef:Budget? Wat is dat?