Zo, weer even wat kunnen bijlezen.
Heel veel sterkte Roos.
Citaat:
Hebben jullie favo bijnamen voor jullie honden? Of voor bepaalde momenten voor jullie hond?
Lu, Lu-natic, Luciel.
Citaat:
Als je je hond ergens mee naartoe kon nemen waar het normaal niet mag waar zou je dan heen gaan
Luna gaat het liefst overal mee naar toe, en al helemaal als ze weet dat we weg gaan met de auto, haha!
Denk dat ze de bioscoop ook heel leuk zou vinden, en ik zou heel graag nog een keer samen met haar ergens gaan zwemmen ofzo, nu alleen een beetje koud 
Al zou ik haar ook wel mee willen nemen naar het werk, ik zie 't al helemaal voor me hoe dat zou gaan

Citaat:
Vakantietijd: Gaat de hond uit logeren bij bekenden, gaat hij in pension, gaat hij mee of boekje misschien een vakantie juist rondom de hond voor quality tijd ?? Wat doen jullie?
Ik ben de laatste jaren eigenlijk helemaal niet op vakantie geweest..
Druk met alles om het huis heen aanpassen/verbouwen etc.
Lekker thuis met de dieren, extra tijd voor wedstrijden, en ik moet zeggen het bevalt me eigenlijk prima.
Hier en daar wel wat dagjes weg geweest, maar dan kan ze natuurlijk gewoon mee.
Luna heeft gister het laatste item uitgekozen voor haar SS en is lekker mee geweest naar het bos.
Natuurlijk heeft ze daarna haar baas even aangekeken voor het inpakken, dat plakband is niet zo haar ding en dat papier is leuker om te verscheuren 
Nu nog even wat hints verzinnen, en dan is het klaar voor verzenden!