Badolie, magnesium etc is hier ook van harte welkom hoor :-D
Marsepein, chocola, ik lust bijna alles :-D
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De tuin ligt wel bijna altijd in de schaduw dus veel zon kan het ook niet nodig hebben. Voor bad en douche spul ben ik meestal allergisch helaas.
. Zat aan srprs.me te denken maar dat vind ik toch wel erg duur voor wat je krijgt. Eerst maar weer eens verder studeren voor een tentamen morgen waar ik veel te laat aan begonnen ben

. justdiesel schreef:Matheno, ik heb je nummer 50 op de lijst overgenomen![]()
Ynskek, mogen er nog wel mensen bij of is het nu gesloten?
Apple, ja dat heb ik ook, nu zijn er best leuke aanbiedingen waarvan ik denk dat is iets voor SS.
Maar ja dan moet je lootje dat wel leuk vinden idd, dus nog maar niks gekocht.
Matheno schreef:Aaaah, ik had zo mooi nummer 50 op de lijst, maar nu niet meer![]()
Badolie, magnesium etc is hier ook van harte welkom hoor :-D
Marsepein, chocola, ik lust bijna alles :-D
.
Eigenlijk ben ik 1 groot vreetkanon dus voor slecht eten. Nu met zwangerschap is ook het enige wat ik zonder dat ik het zat wordt kan blijven eten; snoep. Oeps
foxy80 schreef:Duitsland is geweldig, Moezelstreek bv is zo mooi! Marjo, dat lijken wel de white cliffs of Dover... waar ligt dat park?
hetzelfde geldt voor pakpapier: het liefst koop je niks nieuws om dingen voor me in te pakken! Mocht je dat allemaal te ingewikkeld vinden, doe dan vooral wat goed voelt hoor! Tanya schreef:Nog even wat hier voor mijn aanstaande secret santa:
Ik probeer wat bewuster bezig te zijn met dingen kopen, maar dus ook in mijn wensen. Ik zou het top vinden als je dingen voor me kunt vinden die bv van de kringloop of van anderen/jezelf komen. Uiteraard mag nieuw ook wel, maar bewust=beter!hetzelfde geldt voor pakpapier: het liefst koop je niks nieuws om dingen voor me in te pakken! Mocht je dat allemaal te ingewikkeld vinden, doe dan vooral wat goed voelt hoor!