hier is chocolade ook een no go ( ik ben helemaal niet van het zoete namelijk ). ook marsepein is niet mijn ding en kruidnoten gaan wel maar dat is met een handje ook gedaan.
Hmm lekker, eten!!! Voor mij mag alles erin behalve kokos, ik vind daar de smaak gewoon echt niet lekker van.
Esmee_RS
Geplaatst: 02-10-23 15:14
Ik hou enorm van lekkere dingen, maar omdat ik wel een beetje probeer op te letten verkies ik hartig over zoet. Zoetigheid is lekker maar vind ik de calorieën meestal niet waard. Hartige snacks daarentegen…
Ik probeer weer eens te minderen qua eten, dus een compleet voedselpakket is misschien niet super handig. Maar ach iets lekkers op zijn tijd moet kunnen. T is nog een laaaaange weg.
Chocolade en marsepein vind ik allebei heerlijk, maar of t verstandig is, is een 2e
Zertab
Geplaatst: 02-10-23 15:54
Hier graag ook geen eten in het pakket. Ik probeer ook wat te minderen
Eten is hier een flop Marsepein vind ik niet zo lekker.
Een bad hebben wij wel
Dispar_Vulgo
Geplaatst: 02-10-23 19:37
Ik heb me dit jaar ook weer aangemeld, net op de valreep Volgens mij is er nog geen recentste aanmeldingenlijst, maar ik was nog voor 1 oktober dus dat zal vast goedkomen
Ik heb 2 jaar geleden ook mee gedaan, dus in dat topic staan al heel veel tops en flops. Maar inmiddels heb ik ook een kleine meid gekregen (10 maanden, maat 80) dus alles voor haar is ook een dikke top Ik probeer m'n best te doen een beetje actief hier te zijn, maar dat is tegenwoordig wel een grotere uitdaging hahah
Hier ook geen bad dus mocht iemand een overhebben stuur gerust op haha
Momo94
Geplaatst: 02-10-23 22:05
Hier geen bad, doucheschuim heb ik ook heel veel nog. Mijn favoriete chocolade is lindor melk of wit. Ik hou niet van kokos, marsepein is ook niet mijn ding.
Ik had in mijn introductie staan dat ik 2 katten heb. Helaas hebben we vandaag onze lieve bono in moeten laten slapen..
Lees hier van alles over vakanties, mijn vakantie lijkt in het water te gaan vallen aangezien degene waar ik zou logeren grote huiselijke problemen heeft. Daaaaag 350 Euro voor het ticket.