Kerstkaarten voor Bokkers.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:15

Hoi Amber_anne vorig jaar heeft mijn zusje wat gezellige kerstkaarten gehad. Om haar in gedachten te houden zou ik nu zelf ook wel wat kaarten willen versturen, mag ik je lijstje? Dank je wel!

cnterpstra
Berichten: 182
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:09

Mag ik mij hier ook nog melden, of ben ik dan te laat?

Ik zit dit jaar met Kerst en Oud&Nieuw ook weer alleen. Op zich niet erg; kat houd me gezelschap en paard wil toch ook graag dagelijks mijn aandacht. Helaas is vorige week mijn leven aardig op zijn kop komen te staan en heb ik nog geen flauw idee of het op te lossen valt, of dat de grond onder al mijn toekomstdromen nu echt wordt weggemaaid. Ik houd van de periode rondom kerst, maar dit jaar wordt het zwaar, denk ik. Mooie/vrolijke kerstkaartjes brengen altijd een glimlach op mijn gezicht en zijn daarom zeer welkom om de moed erin te houden en afleiding te geven.

Amber_anne

Berichten: 6972
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:54

Je bent nog op tijd hoor cnterpstra,

Ik zal vanavond weer even een lijst doorsturen met de nieuwe adressen

Amber_anne

Berichten: 6972
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 09:39

Ik heb net weer een bijgewerkte lijst gestuurd

Ik vind het super lief van iedereen die een kaartje wilt sturen.
Ik ga vandaag mijn stapel op de post doen maar mensen mogen nog best hun adres doorsturen

Fem

Berichten: 12526
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:35

Ik wil ook graag een lijstje ontvangen met adressen :)

En ik heb je ook een pb gestuurd Amber_anne.

L_iek
Berichten: 9737
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:12

Ik wil ook wat kaartjes versturen.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:14

Ik zou het leuk vinden om zowel te versturen als te ontvangen, wat een mooi initiatief! <3

Amber_anne

Berichten: 6972
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:38

Als het goed is heeft iedereen een lijst met 14 namen. Anders stuur me maar gerust weer een pb, soms schiet er een tussendoor excuus

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 22:32

Ik kan helaas niet iedereen die zich heeft aangemeld een kaartje sturen. Maar weet dat ik iedereen een warm hart en een lichtpuntje deze feestdagen gun ❤️

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 22:57

Ik wil ook wel kaartjes/pakketjes versturen en ontvang graag de lijst :)

xPareltje

Berichten: 943
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 23:34

Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit en ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot van ;( Dus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?

Zebrastreep

Berichten: 9877
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 23:36

xPareltje schreef:
Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit enu ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot van ;( Dus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?



Ach wat een rotsituatie zit je nu in! Hoelang ben je samen geweest?

En wat stom zo vlak voor kerst! -O- hopelijk kun je met wat kaartjes toch nog een hele leuke tijd tegemoet gaan!

Amber_anne regelt de adressen dit keer volgens mij heeft ze vrij recent nog eens reactie geplaatst :j

xPareltje

Berichten: 943
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 23:43

Zebrastreep schreef:
xPareltje schreef:
Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit enu ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot van ;( Dus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?



Ach wat een rotsituatie zit je nu in! Hoelang ben je samen geweest?

En wat stom zo vlak voor kerst! -O- hopelijk kun je met wat kaartjes toch nog een hele leuke tijd tegemoet gaan!

Amber_anne regelt de adressen dit keer volgens mij heeft ze vrij recent nog eens reactie geplaatst :j


Ja ben er echt helemaal kapot van, we zijn bijna 1 jaar en 3 maanden samen geweest waarvan we 10 maanden hebben samengewoond. Dus het is echt even behoorlijk ruk deze tijd voor mij nu ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 23:45

xPareltje schreef:
Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit en ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot van ;( Dus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?


Virtuele knuffel, ik weet hoe je je voelt. Mijn relatie lijkt ook niet meer te redden. Wil je mij je adres sturen? Ik heb echt 2 decemberzegels over en wil deze graag gebruiken voor mensen op bokt en ik stuur jou graag ook een kaartje.

xPareltje

Berichten: 943
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:09

Annet_Dottie schreef:
xPareltje schreef:
Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit en ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot van ;( Dus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?


Virtuele knuffel, ik weet hoe je je voelt. Mijn relatie lijkt ook niet meer te redden. Wil je mij je adres sturen? Ik heb echt 2 decemberzegels over en wil deze graag gebruiken voor mensen op bokt en ik stuur jou graag ook een kaartje.


Ik heb je een berichtje gestuurd en amber als het goed is jou ook? :)

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:58

Wat leuk toevallig van de week zelf kaartjes op de bus gedaan.
En nu de eerste 2 kerstkaartjes van het jaar ontvangen van bakkers. Super leuk om te zien dat er werk in is gestoken.

Kana

Berichten: 9062
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:45

Ik heb wat foute glitter kerstkaarten over dus wil ook wel wat adressen ontvangen.

Ineke2

Berichten: 33175
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 10:16

Ik heb al wat kaarten en zelfs een pakketje ontvangen <3 Heel erg lief!
Door de gladheid zelf nog niet naar de brievenbus gegaan, maar na het weekend doe ik ze op de post :j

MoniekJ

Berichten: 3601
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 10:54

Hier ook een super lief kaartje met pakketje ontvangen <3

xPareltje

Berichten: 943
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 18:08

Annet_Dottie schreef:
xPareltje schreef:
Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit en ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot van ;( Dus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?


Virtuele knuffel, ik weet hoe je je voelt. Mijn relatie lijkt ook niet meer te redden. Wil je mij je adres sturen? Ik heb echt 2 decemberzegels over en wil deze graag gebruiken voor mensen op bokt en ik stuur jou graag ook een kaartje.


Ik heb je kaartje ontvangen nogmaals dankjewel! <3

Amber_anne

Berichten: 6972
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:30

Ik ben helaas ziek geweest en heb een wees kitten in huis dus de kerstkaarten hebben even op pauze gestaan. Excuus daarvoor!

Ik ga dit weekend weer een lijst met adressen sturen. Ik heb zelf ook al wat kaarten gekregen, echt super leuk allemaal. Ben elke keer enthousiast als ik de brievenbus hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:32

xPareltje schreef:
Annet_Dottie schreef:


Virtuele knuffel, ik weet hoe je je voelt. Mijn relatie lijkt ook niet meer te redden. Wil je mij je adres sturen? Ik heb echt 2 decemberzegels over en wil deze graag gebruiken voor mensen op bokt en ik stuur jou graag ook een kaartje.


Ik heb je kaartje ontvangen nogmaals dankjewel! <3


Graag gedaan!

Deugenietje

Berichten: 2006
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 22:58

Zou ik kerst kaarten mogen ontvangen?

Ben lichamelijk goed ziek en geestelijk is het oook niet alles.

Kaatastrof

Berichten: 6281
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 17:42

Ik wacht nog op mijn kaartjes dus de mijne zullen pas voor eerder tegen Nieuwjaar zijn hopelijk.. :)

RenskeFrea

Berichten: 872
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Kerstkaarten voor Bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:35

Ik ben ook nog bezig mijn kaartje te tekenen, hoop vanavond iets af te krijgen. Maar vrienden van mij verwachten m al niet eens voor kerst, ben meestal later.
Maar dat is toch ook leuk, nog onverwacht een kaartje krijgen :D