Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Ik geef mijn partner een "adventskalender" met speciaalbieren. Niet echt troepjes en niet goedkoop ook.![]()
Maar ik geef het omdat ik het een leuke manier vind om af te tellen naar de Kerst (ben dan ook jarig). Bij die moet je dmv plaatjes het huis te vakje zoeken. Heel kinderlijk, want we zijn echt fanatiek met ons tweeën, maar stiekem toch leuk.
Met chocolade of beautyspulletjes bijvoorbeeld koop ik ze ook niet. Vind het leuk om te geven en zien dat hij geniet van de steeds weer verschillende speciaalbiertjes.
AylaL schreef:Myfairytale schreef:Ik geef mijn partner een "adventskalender" met speciaalbieren. Niet echt troepjes en niet goedkoop ook.![]()
Maar ik geef het omdat ik het een leuke manier vind om af te tellen naar de Kerst (ben dan ook jarig). Bij die moet je dmv plaatjes het huis te vakje zoeken. Heel kinderlijk, want we zijn echt fanatiek met ons tweeën, maar stiekem toch leuk.
Met chocolade of beautyspulletjes bijvoorbeeld koop ik ze ook niet. Vind het leuk om te geven en zien dat hij geniet van de steeds weer verschillende speciaalbiertjes.
Bedankt nu weet ik alvast wat ik voor kerst ga halen voor mijn vriend
Edit: Weet je toevallig ook hoe vroeg van te voren ik de advent kalender moet kopen? Voordat ie uitverkocht is...
EmptyWords schreef:AylaL schreef:Bedankt nu weet ik alvast wat ik voor kerst ga halen voor mijn vriend
Edit: Weet je toevallig ook hoe vroeg van te voren ik de advent kalender moet kopen? Voordat ie uitverkocht is...
een advent begint op 1 december en telt af tot kerstavond. dus als je het met kerst geeft moet ie een jaar wachten
Lughnassadh schreef:8Eveline schreef:Maar toen kwam ik serieus een watercolour advent calender tegendus ik was verkocht.
Waar?
pimaude schreef:naomiiiii schreef:Gister hadden ze ze niet in Zwolle. Ging mn avond.![]()
Die van de Ikea wil ik dus nog, dan is het denk ik wel klaar. Vandaag is de deluxe van Rituals aangekomen.
Ik heb er donderdag (3/10) 5 gekocht.. trays vol zowel bij het restaurant als bij de kassa!