Ze is nog wel diep aan het nadenken over de hints voor ons lootje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tones schreef:Haha Bailey met de favoriete vogel van het gespuis hier.
Momenteel is er eentje heel, de overige 4 wachten tot ik moed krijg om ze weer aan elkaar te naaien.
Fem schreef:Nog een week! Dan mogen we verzenden
TIPS!! schreef:Lieve Santa's,
Zoals Fem al aangeeft kunnen de pakketten over een week verzonden worden, hier een paar tips uit voorgaande jaren:
- DUBBELCHECK JE ADRES!!! (als je weet dat je niet thuis (kunt) zijn, vul dan een pakketpunt in.
Pradadaan I'm looking at you my child, je hebt nog geen adres ingevuld!
- Kijk naar je doos (die je verzend hè) of er geen onbedoelde hints op staan, of juist wel natuurlijk.
![]()
- LET OP! In tegenstelling tot vorige jaren openen we de pakketten niet bij binnenkomst maar tussen de data aangegeven in de OP! Zal later nog wel even herhalen.![]()
- Als je nog vragen voor je Santa hebt, je mag ze naar mij sturen en ik zal ze anoniem delen OF via de lootjestrekken.
- Voor ALLE Santa's, check lootjestrekken ook even dan, of er nog onbeantwoorde vragen staan toevallig.
Have fun!
RoosDeG schreef:Cadeau staat klaar, maar nu weer even stilte aan mijn kant.. niet dat ik veel reageerde de laatste tijd.
Maar afgelopen nacht is mijn schoonvader overleden dus nu weer in de regel modus
RoosDeG schreef:Cadeau staat klaar, maar nu weer even stilte aan mijn kant.. niet dat ik veel reageerde de laatste tijd.
Maar afgelopen nacht is mijn schoonvader overleden dus nu weer in de regel modus