Oh no! Wat ontzettend balen!! Hopelijk knapt ze toch snel op.
ellepel
Geplaatst: 03-08-23 07:50
ach jee, maar wat heeft ze dan met het been,is dat ook duidelijk? hoop dat het wat snel opknapt.
naat86: ik had er ook een met bibberbillen gister,maar het werd later wel droog en met een nieuwe wei open met weer gras was dat snel over. maar niet fijn als je je zorgen maakt op vakantie. daarom ga ik dus nooit op vakantie,ik vind het echt vreselijk zonder dieren.
poekkie: hier ook een deel met modder. maar die paarden banjeren er wel doorheen hoor,doet ze niks. de wei is verder wel goed gelukkig
bagheera, dat is schrikken, veel sterkte, ik hoop dat ze gauw weer opknapt!
Ik hou hier de buienradar goed in de gaten, als het te erg wordt haal ik ze lekker naar binnen. Daar hebben ze geen probleem mee gelukkig. Ik zag wel dat ze wat beginnende rainrotplekjes achter de schoft heeft, daar zitten toch inmiddels wel echt kuilen.
Richard, wat is dat schrikken zeg. Komt dat zere been echt alleen van dat racepartijtje met de rijpaarden?
Ik ben op dit moment met vakantie, ik krijg wel updates hoe de merrie erbij staat. Volgens mij is de regendeken haast niet af geweest bij haar. Dit is echt niet haar weer.
De pijnmedicatie lijkt aan te slaan. Alleen is mevrouw er niet van gediend van het vieze spul. Trof haar vandaag staand aan en ze lijkt het been ook weer beter te belasten. Ze kan nu iig weer hele stukken lopen door de wei ipv de actieradius van 10-20 meter van gisteren.
gelderfan
Geplaatst: 03-08-23 21:11
Spoiler:
30 jaar samen, we hebben alles gedaan, we hebben veel gezien, je was lekker brutaal, je wist altijd wat je wilde en je wilde het nu.
Er is en zal nooit een paard zijn, die jou kan evenaren, je was speciaal en hebt mijn hart, van dag 1 veroverd.
Je hebt veel pech gehad, maar altijd vonden we een uitweg, een oplossing, tot zondag. Je lichaam wilde niet meer, jij wel, je was opgewekt, nog steeds brutaal, hinniken voor eten, maar tegelijk ook moe, je kon je lichaam niet meer controleren. We hebben het tot maandag avond geprobeerd maar je ging achteruit en het laatste wat ik voor je kon doen was de moeilijkste beslissing van mijn leven maken.
Jij wilde niet, maar je wist niet hoe je toekomst zou uitzien, ik wenste je geen toekomst met zoveel beperkingen toe.
Je wilde rennen, grazen, gek doen en dat zou niet meer mogelijk zijn.
Mijn hart is gebroken, mijn dagen, normaal gevuld met jou, zijn leeg.
30 jaar lang mijn beste vriend en nu ben je er niet meer. Mijn geweldige rooie, ik ga je missen....till we meet again
Oh nee toch.... wat verschrikkelijk om na zoveel jaren samen opeens alleen verder te moeten... maar ook mooi dat je zoveel jaren samen hebt mogen hebben! Heel veel sterkte met dit grote verlies
Bagheera, succes met de dierenarts vandaag, hopelijk helpt de medicatie een beetje.
Bagheera_206
Geplaatst: 04-08-23 12:59
Heel veel sterkte gelderfan!
Ik deel nu dagelijks foto's en filmpjes met de DA. De pijnmedicatie lijkt iig aan te slaan, want ze belast het been weer. Ik moet de DA vanavond even bellen als ze weer dienst heeft.