Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blaze1994 schreef:Zijn er meer oudere paarden die na het ruien weer een dikkere vacht gekregen hebben?
Ik ga mijn oudje maar scheren denk ik
Blaze1994 schreef:Zijn er meer oudere paarden die na het ruien weer een dikkere vacht gekregen hebben?
pluisbeer schreef:Blaze1994 schreef:Zijn er meer oudere paarden die na het ruien weer een dikkere vacht gekregen hebben?
Joris heeft ook echt weer een dikke vacht, Heb wel een tijd geleden wat race strepen geschoren. /die zijn ook al weer bijna even lang.
Voordeel van een dikke vacht is wel dat de muggen en dazen er niet doorheen komen. Als ik de racetrepen scheer trekken die stukken meteen de prikveesten aan. Heel apart.
Voordeel is wel dat hij wit is.
Gisteren middag nog geweest. staan ze gewoon in de zon, niet bezweet. wel even een douche gegeven.
Ik twijfel nog een beetje, denk dat ik wel weer race streepjes scheer
Britta31 schreef:Net de paarden gevoerd,maar Max van 28 heeft het moeilijker dan anders met de warmte.Beetje sloom,hij eet wel goed en zag hem drinken.Nap ziet er nog fit uit.Ik ga vandaag even een aantal keren kijken hoe het is.
Naath86 schreef:Ja dat van die stukken haar op de benen en rug herken ik ook heel erg! Nooit echt druk om gemaakt, komt altijd wel weer goed! Wel bijzonder dat het er soms zo ineens uitvalt, maar is meestal een korte periode.
Sanet schreef:NadiaM schreef:Ja hij heeft ook cushing, geef half pilletje per dag daarvoor.
En eigenlijk nooit problemen gehad met de vacht.
Wanneer is het laatst gecontroleerd wat zijn waardes nu zijn? Misschien is dat halve pilletje te weinig?
Sanet schreef:[/quote]NadiaM schreef:Ja hij heeft ook cushing, geef half pilletje per dag daarvoor.
En eigenlijk nooit problemen gehad met de vacht.
Wanneer is het laatst gecontroleerd wat zijn waardes nu zijn? Misschien is dat halve pilletje te weinig?