Lastig die hb. Gelukkig geen ervaring mee maar hopelijk werkt de overstap baar stro!
Tancreda, als ze in de wei al vocht vasthouden in de benen dan kunnen ze de afvalstoffen niet kwijt. Hopelijk werkt glucobalance en anders kan je misschien iets van een detox kuur geven of een homeopaat langs laten komen. Want ergers gaat er dan iets niet helemaal goed.
Peri geef ik geen supplementen bij. Is ook nog niet nodig dus dan blijf ik zo lang mogelijk weg. Het enige wat hij krijgt is gelatinaat voor zijn artrose. Daar doet hij het erg goed op want die artrose zit er (licht) al 8 jaar en tot op de dag van vandaag merken we er nog niks van.l (we kwamen er ‘per ongeluk’ achter dat hij dat had op de rontgen voor een ander probleem).
Maar hij doet het gelukkig goed. Pees wordt eindelijk wat dunner. En ik ben enorm trots hoe goed die alles accepteert. Maar ik voel me toch wel zo iedere dag schuldig dat hij ‘alleen’ in een weitje staat. Hij staat wel naast zijn eigen kudde en ook nog naast een andere maar toch. Ik merk dat hij het saai vindt. Maar aan de andere kant denk ik wat zeur ik.. staan zo veel paarden in individuele weitjes en misschien zelfs het grootste deel van hun leven op stal.. afijn, struggle of life momenteel