Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Ik ben ook jaloers op de grasfoto's..
Ik durf Chica eigenlijk niet meer op het gras te doen na twee keer hb en Cushing. Maar ze eet zo slecht haar hooi en weet niet zo goed waarom. Gebit is onlangs nagekeken en helemaal oke. Ze is daardoor ook zo ingevallen sinds de winter. Ik voer haar wel speedibeet en fibrenuggets bij, maar er gebeurt niet zoveel. Nu toch elke dag even een uurtje op het gras en zie haar daar echt happy van worden. Maar ik vind het zo spannend... maar ja niet eten op de paddock wordt ze ook niet beter van. Zit zo in dubio.
Britta31 schreef:Waarom niet in de wei met Cushing?
Ik durf Chica eigenlijk niet meer op het gras te doen na twee keer hb en Cushing. Maar ze eet zo slecht haar hooi en weet niet zo goed waarom. Gebit is onlangs nagekeken en helemaal oke. Ze is daardoor ook zo ingevallen sinds de winter. Ik voer haar wel speedibeet en fibrenuggets bij, maar er gebeurt niet zoveel. Nu toch elke dag even een uurtje op het gras en zie haar daar echt happy van worden. Maar ik vind het zo spannend... maar ja niet eten op de paddock wordt ze ook niet beter van. Zit zo in dubio.
juval schreef:ik geef mijn hb pony Gluco Balance, dat lijkt wel goed te helpen. Maar die is niet bejaard en heeft geen cushing.
misschien kun je dat proberen?
hagelslag schreef:Kroelen doen ze eigenlijk niet extreem vaak.
Maarem....
Als ik Bonnie scheer of laat inhaleren, staat layka haar bij
Dit was combi inhaleren en scheren
https://youtube.com/shorts/kQQvKiNZUZ0?feature=share
Madam speknek moet meer bewegen...
[ [url=m/n0ygcw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britta31 schreef:Met een masker gaat ook niet goed?De shetjes van mijn schoonzusje gaan 2 uur per dag op de wei met een masker.Gaat goed met 1 shet met hb.