Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beemsterkaas schreef:Leuk dat ze er tussen staan dankjewel![]()
Veel beterschap voor je man, hopelijk niets erg.
Tancreda4 schreef:Onrust in de kudde wordt vaak als reden aangedragen. Ze willen rust en regelmaat en als er elke dag paarden uit worden gehaald heb je dat niet altijd. Ergens snap ik het wel, maar zou het zelf ook geen fijn idee vinden dat ik niets mag doen als ik langs m'n paard ga.
flettie schreef:Beemsterkaas schreef:Leuk dat ze er tussen staan dankjewel![]()
Helaas wel. Ongeneeslijk ziek en kan alleen nog levensverlengend behandeld worden
Dus daar waar we vroeger het huishouden en de zorg voor de kinderen en de paarden nog verdeelden ligt dat voor 99% nu bij mij omdat hij dat lichamelijk niet meer red. En dan werk ik ook nog 30 uur/week
Gelukkig zijn mijn kinderen al wel op een leeftijd dat ze steeds meer zelfstandig worden (10 en 14).
Helaas wel. Ongeneeslijk ziek en kan alleen nog levensverlengend behandeld worden
Dus daar waar we vroeger het huishouden en de zorg voor de kinderen en de paarden nog verdeelden ligt dat voor 99% nu bij mij omdat hij dat lichamelijk niet meer red. En dan werk ik ook nog 30 uur/week
Gelukkig zijn mijn kinderen al wel op een leeftijd dat ze steeds meer zelfstandig worden (10 en 14).
Eapy schreef:Oh ja dat zou ook mijn droom zijn, en pensioenplekje hebben voor oude dieren en die dan tot in de puntjes verzorgen
Poekkie schreef:Eapy schreef:Oh ja dat zou ook mijn droom zijn, en pensioenplekje hebben voor oude dieren en die dan tot in de puntjes verzorgen
Mijn ervaring met de pensioenponies hier is dat dat juist het segment is van wanbetalers en mensen die niet meer naar hun paard komen of er geen kosten meer voor willen maken.
Als pensionhouder niet echt het meest leuke klantensegment
ellepel schreef:Tancreda4 schreef:Onrust in de kudde wordt vaak als reden aangedragen. Ze willen rust en regelmaat en als er elke dag paarden uit worden gehaald heb je dat niet altijd. Ergens snap ik het wel, maar zou het zelf ook geen fijn idee vinden dat ik niets mag doen als ik langs m'n paard ga.
nou ja wat raar dan, dan zou je dat toch op elke stal met groepen kunnen hebben?
hier 12 stuks en juist omdat ze met meer staan boeit het niet zo als er dan een paar op buitenrit gaan.
maar ja er zijn wel vaker rare regels en dingen op stallen, dus ik kijk er niet van op.![]()
heb kelly even voor het huis in het gras gehad.
[ [url=m/Zt8oAP.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar ik liep even weg en dat vond ze echt niet tof,kwam ze er al hinnikend achter me aan gehobbeld.
Queelens schreef:Dan ga ik die eens proberen als deze niets wordt. Ook nog een senior mix gevonden van agrobs. Stiekem is er al best veel op de markt voor oudjes!