Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bagheera_206 schreef:Tancreda4 schreef:- agrobs senior mineral (of daily complete van vitalbix)
Hoe bevalt deze? Ik wil mss overstappen van Vitalbix DC naar Agrobs Mineral. Heb nu emmertje van de gewone gekocht en als ze dat beetje lekker eet even aan de winkel vragen of ze Senior mineral mee kunnen bestellen.
Ik heb er een filmpje van naar mijn schoonzusje gestuurd die dierenarts is (en helaas veel te ver weg woont), die zag aan haar eten vanochtend ook niks geks. Het gedrag van gisteravond kon ze ook niet zo goed verklaren. Zo gaat dat dus al een tijdje dat ze 's avonds niet wil eten, maar ik kan het niet verklaren. Ik kon wel zien aan haar hooinet dat ze de hele nacht niet gegeten heeft, ze was volgens mij nog maar net begonnen. In de paddock krijgt ze ook hooi, maar eet ze ook niet veel van.
Eapy schreef:Hoe doen mensen dit die niet meerdere keren per dag naar stal kunnen? Zetten jullie hun hapje bijvoorbeeld klaar voor stalpersoneel om te voeren?