ja dan kun je zelf ook met een gerust hart weg als ze goed verzorgd staan. komt goed,geniet van je weekend!
Es_ther
Geplaatst: 16-09-22 13:23
ellepel schreef:
oh lekker op vakantie esther, waar ben je heen? wel heel fijn als je goede oppas hebt voor je paard. hier in het noorden valt het gelukkig wat mee met de buien, de zon schijnt nu ook
Noorwegen! De eigenaren doen ook veel hoor, maar Mona heeft stiekem het hart van m’n moeder veroverd
kaatje77
Geplaatst: 16-09-22 13:30
Hier ook de dekens opgedaan vanochtend
Wachten tot vrouwtje het draad opendoet
En lekker in de weide paar uurtjes grazen
Laatst ook de voortanden van onze 31 jarige op de foto gezet. Vorig jaar zaten alle boventanden los en heeft de tandarts de middelste eruit getrokken en gelukkig heeft dat geholpen. Het zit nu weer/nog allemaal vast, maar voor hoe lang......
Hier nog geen deken. Mevrouw is dik en heeft alweer een aardige vacht gekweekt. Hier in NH is het wisselend, eerst een flinke bui en dan droog met zon. Ze had het in ieder geval niet koud.
Zalien was nog niet heel koud maar wil dat ook voor zijn
pluisbeer
Geplaatst: 16-09-22 17:22
Dank voor de felicitaties. Hier ook een dunne regendeken op gedaan. Als de zon door komt is het wel warm. Lastige tijden. We zijn ook heel lang geen kou meer gewend. Ik vind het zelf al lastig wat ik aan moet.
Heb de deken ook lekker op gelaten. Had niet het idee dat ze het gisteren te warm had eronder. Als ik naar de huidige weersvoorspellingen kijk kan hij hopelijk na het weekend weer af.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-09-22 08:29
De wind gisteren was gewoon fris, zeker rond de buien. Vandaag ook. Dus hij blijft lekker op
En gefeliciteerd, 32, mooie leeftijd.
ellepel
Geplaatst: 17-09-22 08:47
ik zit zelf ook alweer onder een dekentje op de bank
Hier een totaal andere ochtend dan gepland: de merrie lag in de sloot en heeft zich door 6 brandweermannen moeten laten helpen om eruit te komen. Lijf is nog heel, wel wat water binnengekregen dus toch nog een paar spannende dagen hier i.v.m. kans op longontsteking.