Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Bij rotstraal helpt pedo clean enorm. Klinkt heel fout, maar wij zweren erbij. Al hebben we het sinds we januari dit jaar verhuisd zijn niet meer nodig gehad. Stallen zijn altijd heel droog hierzit een oude mestput onder en dat scheelt enorm.
maj0 schreef:Hallo allemaal,
Ik kwam dit topic tegen en twijfelde of ik me hier al mag melden. Maar ga het doen en hoor wel of we al welkom zijn.
Mijn merrie is opzich nog niet heel oud. Ze is op dit moment 18 jaar oud, maar is al wel met pensioen. Ze heeft aan beide voorbenen een verbeend hoefkraakbeen en wil daardoor gewoon niet meer lopen. Ze heeft er dus pijn aan. Ook had ze rugklachten deze zijn behandeld daardoor niet zo veel last meer van maar plek blijft er toch zitten. Ook is ze gevoelig voor maagzweren en heeft beginnende EORTH.
Ze is nu denk ik een maand of 2 a 3 met pensioen, en dat is de beste beslissing geweest die ik had kunnen nemen. Ze is weer een blij paard. Tuurlijk je ziet wel dat ze wat last van de voeten heeft. Ze doet alles op haar eigen tempo maar ze is blij en zolang ze dat nog is en niet extreem slecht gaat lopen mag ze lekker als weide paard door het leven. En we gaan zien hoelang ze het volhoud.
vandaar dat ik dacht dat we ons misschien hier wel konden melden. Mocht ze toch nog te jong zijn voor het oudjes topic dan hoor ik dat graag.
Hier wat foto's van mijn merrie Zalien
[ [url=m/rQUc8W.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zMbqcH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een prachtige foto van ons samen gemaakt door Evelien Klein
[ [url=m/uWNJT3.jpg]Afbeelding[/url] ]
ellepel schreef:ja wat een dikke vacht al, had zij nou ppid?
ze ziet er inderdaad mooi op gewicht uit!
kelly verhaart wel al,maar zit nog vrij kort in het haar.
zal es kijken dat ik haar straks op de foto kan zetten.