Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Ik begrijp je volledig.
En ‘t is nog lang niet gedaan met de stijgingen… mijn voermarchant zei gisteren een verhoging te verwachten van pavo met 4 euro per zak. Of dat effectief wordt doorgevoerd is nog te bezien, maar![]()
Hier zijn de oude shetjes waar ik ooit advies voor vroeg inmiddels terug beter. Cushingtesten enkele maanden geleden bleken negatief en ook de tandarts vond niets speciaals, maar hooi lukt toch niet meer. Na een poging met veel slobbers heb ik toch besloten ze overdag op gras te laten. Ze zijn nu terug op gewicht en ik heb mijn slobberkost van 125 euro pm naar 75 kunnen laten zakken. Al hou ik wel nog steeds mijn hart vast voor HB, aangezien ze beiden daar al wel mee bekend zijn.
De oude haflinger en kelly gaan goed zo te zien!
EmptyWords schreef:Waar haal jij je lijnzaad? Ik wil straks gemalen lijnzaad gaan voeren. Dit wil ik doen door heel lijnzaad te kopen en zelf te malen. Dat lijkt me het goedkoopst. Maar de prijzen variëren nogal
ElCamino schreef:Voor mij absoluut geen paard meer.
Chico was echt mijn once in a lifetime maatje, en het word me gewoon te duur.
Bij mij gaat het grote sparen nu beginnen! Ga ik ook eindelijk eens met vakantie ( en zónder zorgen).
Deze maand de afrekeningen van de dierenartsen en de stal opzegging wordt verrekend met Rendac etc etc. Dus vanaf Juni ga ik sparen.
Ik haal gelukkig de paarden-afleiding uit alle arabieren hier op stal....dat is wel heel fijn.