Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Siersma schreef:Hier ook superdroog dus groeit niks nog. Wel heb ik de kunstmest al gestrooid want het zou gaan regenen vorige week. Het ligt er dus nog
Sil1985 schreef:[ [url=m/KuGzzx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zit even met iets…
Silvano is bijna 23 jaar en hij heeft een botwoekering net boven zijn hoef bij zijn linker voorbeen. Dat kwam eruit omdat hij wel eens een pas onregelmatig liep. Dat is toen ingespoten en de dierenarts zei niet meer springen. Nou ja prima dat hebben we ook nooit meer gedaan. Alleen merk nu hij ouder wordt dat hij het wat lastiger vind met het voorbeen. Vooral in de linkergalop. In draf of stap merk je er niks van en loopt ook niet kreupel of onregelmatig. Nou vraag ik me af of het beter is dat ik de linkergalop laat en of dat erg is. De rechter galop gaat prima. Ik doe de linkergalop nu steeds aan de longeerlijn om hem niet te belasten met mij erop maar zie dan dat hij er moeite mee heeft…
Femke_Tweety schreef:De bioloog hier wil niet eens weten wat daar allemaal op in en aan groeit.
Geweldige natuurlijke voedingsbodem zeg maar![]()
Gewoon van alle 4 oppakken en naar kliko.
Desnoods de oudsten uitleggen wat het is, en of ze er zelf nog waarde aan hechten.
Ik geloof niet dat ik mijn navelstrengstomp per se zou willen hebben.
Ik bewaar afgekrabde korstjes ook niet...
EmptyWords schreef:Femke_Tweety schreef:De bioloog hier wil niet eens weten wat daar allemaal op in en aan groeit.
Geweldige natuurlijke voedingsbodem zeg maar![]()
Gewoon van alle 4 oppakken en naar kliko.
Desnoods de oudsten uitleggen wat het is, en of ze er zelf nog waarde aan hechten.
Ik geloof niet dat ik mijn navelstrengstomp per se zou willen hebben.
Ik bewaar afgekrabde korstjes ook niet...
Uhh... verkeerde topic?