ik deed een rondje weilanden om te kijken of alle draden nog heel waren en er moesten twee landjes dicht omdat ze anders de boel kapot lopen.
maar de paarden werden er helemaal gek van en zelfs Kelly ging in galop de wei door haha.
heerlijk om te zien dat dat dan nog kan.
. Lekker in het zachte zand. Gisteren was mijn kleine neefje van 4 mee. Die is al vaker mee geweest en mag dan uitstappen nadat mijn dochter gereden heeft. Hij vond het maar niks dat hij niet meteen erop mocht. Maar ik ken Branco inmiddels en dat was gisteren echt geen optie. Ik had gelijk, want tijdens de galop schoot hij er ineens vandoor. Of ja ineens, ik had die mijlenver aan zien komen. Neefje was wel onder de indruk en snapte waarom hij toch even moest wachten. Heel stoer dat hij er daarna wel op durfde. Toen was het ook weer goed trouwens, als hij het kwijt is is het ok weer. En van mijn dochter ook top gereden, paar maanden terug moest ik er dan meteen op. Ze bleef mooi rechtop met handen laag, en had hem zo weer terug.
. Mona vindt dan dat ze vermoord wordt, dus dat is altijd even een strijd. Maar daarna was ik wel goed genoeg voor een knuffel n snoepjes.