Ik ga mijn oudere merrie toch weg halen waar ze nu staat (uurtje rijden) naar 10 minuutjes op de fiets. Ze staat waar ze nu staat hartstikke mooi op 8 hectare maar ze heeft meer voeding nodig dan de stal eigenaar vind. Ze heeft laatst ook een slokdarm verstopping gehad en dan moet je dus op afstand maar een beetje communiceren met de DA. Ze komt dalijk als het klikt met mijn 3 jarige te staan en het bos is om de hoek
. Eerst vetmesten en aansterken en dan conditie opbouwen
. Kan nu ook eten gaan weken maar kan dat ook langer dan de aanbevolen tijd staan? Dus 24 uur dan bijvoorbeeld
Al verschillende manieren gebrobeerd om het masker te verankeren om zijn hoofd.Nu gaat zijn eigenaar kijken naar een andere oplossing.
was een A pony. Echt bizar dat zo'n klein ding zoveel kracht heeft om door de omheining te komen. Graasmasker hield ze trouwens ook niet op.
.

Maar zeg niet heel vaak wat. Nu mijn merrie van 20 al een dikkere vacht begint te krijgen en ik na begin te denken over de winter (wel of geen deken op), wil ik graag informeren of jullie je oudere paard een deken op doen. Vroeger deed ik sowieso pas een deken op vanaf 10 graden of minder overdag. Ben benieuwd wat jullie doen 
(hooi kan ze goed eten)