Sweet itch heb ik inderdaad gekocht. Dat is dat spul van vitalstyle.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)Daar ook wel van geleerd dat dierenartsen eigenlijk niet heel veel meer kunnen dan die spuit erin zetten. Maar ik geloof bij dit soort dingen wat meer in de holistische aanpak. Ik vermoed dat Peri door zijn leeftijd kampt met een stofwisselingsprobleem en dat hier al deze dingen uit komen. Daar kan een da weinig mee. De homeopaat hopelijk wel. Die heeft peri een keer eerder goed geholpen toen hij vroeger onverklaarbaar dun was en de dierenartsen ook een beetje uitgespeeld waren met onderzoeken. Maar de dierenarts komt volgende week woensdag toch even langs voor in ieder geval bloedonderzoek. Wie weet komt er wel een enorm tekort uit of iets anders geks.

gelderfan schreef:Bedankt Myrthee, goed om te weten dat ik niet alleen ben.
Zijn tanden zijn 5 jaar geleden, vanwege EOTRH verwijderd, dus we moeten het voornamelijk met geweekt voer, priores en cobs, hebben.
De foto is van 1 week na koliek, er was een weegschaal op stal. 2013 was hij 620 kg, nu 545 kg
[ [url=m/ndRpqH.jpg]Afbeelding[/url] ]

normaal ben ik er 1-2 keer per week ivm de afstand. Maar..
en hij maakt er slim gebruik van want hij kan nu tussen de brandnetels door met zijn hoofd om het riet bij de slootkant te snacken
. Vandaag heeft de DA nog een keer naar het oog gekeken en het geneest mooi. Plekje op het hoornvlies was veel kleiner geworden.