Heb ik eigenlijk niet zo goed over gehad met de tandarts.
Ik heb nou ook niet echt het idee dat ik een hoofdstel met bit echt nodig heb. Misschien mooi moment om eens wat bitloze hoofdstellen uit te proberen. We rijden echt hooguit even kwartiertje a twintig minuten door de bak of door de woonwijk. Ik neem dan ook niet eens meer de moeite haar mee naar voren te nemen om op te zadelen. En doe dat echt maar paar keer per maand. Verder doen we gewoon lekker wandelen. Dus vandaar dat ik daar nog even niet mee bezig ben geweest.
Sanet schreef:Bagheera, heeft je tandarts niet aangegeven wanneer je weer (met een bit) mag rijden?
Bij trekken van kiezen lijkt mij dat zodra de mond gewoon redelijk hersteld is, dat je vrij snel weer kunt rijden en dus ook met bit.
Behalve dat ik 5 jaar van mijn leven kwijt ben en 30 grijze haren rijker omdat mijn dame laatst bedacht gek te doen in de wei en dat eindigde in op 3 benen en een trillend achterbeen in de lucht. Liep ze gelukkig de volgende dag alweer goed in een klein stukje draf. En heb ik haar na 4 dagen weer opgepakt. Ik hoop dat het gewoon zoiets was als dat wij lelijk door onze enkel kunnen gaan, zonder dat je dan gelijk hele heftige problemen hebt met iets. We zijn dus lekker aan het rijden en trainen. Ze doet het goed!
Vorige week zijn we ook naar de tandarts geweest. Ze heeft wel wat diastasen, maar vooralsnog levert dat geen grote problemen nog op. De kiezen zitten nog goed vast en vertonen verder geen afwijkingen. Dus so far so good.
Dat is schrikken zeg!