Daar zaten nog hele lange haren en hij vond het scheren daar niet zo leuk, dus daar zie je nog de kleur van de wintervacht maar idd hij heeft grijze haren genoeg.
Heerlijk uitzicht Britta! Lau, daar kan ik hem helaas niet mee helpen aangezien ik op een uur enkeltje woon. Anders had ik het met alle liefde gedaan. Even in de gaten houden hoe het de komende week gaat. Zaterdag en woensdag ben ik er weer. Als ik niet merk dat het bijtrekt moet ik een plan gaan bedenken. Maar ik verwacht dat het wel goed komt.
Siers83
Geplaatst: 05-06-21 16:11
Zo slecht als Marissa er net na de winter uitzag, zo blij ben ik nu. Het gras doet haar echt goed. Ze is niet meer zo mager, mag nog iets gevulder maar ik vind haar mooi nu
Queelens
Geplaatst: 05-06-21 17:19
Ze ziet er goed uit Marjo! Schim ging vandaag op de weegschaal. Superbraaf dat hij was en super mazzel dat hij heeft want hij was minder zwaar dan ik dacht 574,5 kilo
[ [url=m/mQdm1G.jpg]Afbeelding[/url] ] We worden gestalkt door Max
Heerlijk Napie!
Ik ben al een week niet bij de pony’s geweest.. vorig weekend gevallen met sporten en daarbij m’n enkel verstuikt. Kan er nu redelijk op lopen, dus gaat wel goeie kant op.
Siers83
Geplaatst: 05-06-21 22:42
Britta jou uitzicht is echt te mooi, iedere paardenhouder zijn droom denk ik
Esther oeh wat zul je ze missen. Morgen even een taxi regelen en toch even heen gaan?
Es_ther
Geplaatst: 05-06-21 22:46
Siersma schreef:
Britta jou uitzicht is echt te mooi, iedere paardenhouder zijn droom denk ik
Esther oeh wat zul je ze missen. Morgen even een taxi regelen en toch even heen gaan?
Auto rijden kan ik zelf. Maar ik durf nog niet op ongelijk terrein te lopen.. dat is een beetje het probleem
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-06-21 07:07
Es_ther heb je hoge wandelschoenen? Dat zou je nog kunnen proberen.
Britta geweldig dat uitzicht
Britta31
Wij wonen in het ouderlijk huis van mijn man.Het was vroeger een boerderij.Anders konden wij het financieel niet doen hoor.
Es_ther
Geplaatst: 06-06-21 08:41
SusanH schreef:
Es_ther heb je hoge wandelschoenen? Dat zou je nog kunnen proberen.
Britta geweldig dat uitzicht
Wel hoge ariat, maar dat zijn meer paardrij schoenen. Dinsdag gaat m’n moeder mee, dus als het niet gaat kan zijn mooi de pony’s verder poetsen .
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-06-21 08:44
Dat is fijn, ben je er even lekker uit iig. Ik heb jaren terug mijn enkelband flink ingescheurd, en kon me toen met hoge wandelschoenen best aardig redden ook toen de tape er eenmaal af was (fysio had me ingetaped) heb ik nog weken op die schoenen gelopen.
Ik kan er zo van genieten als de paarden even uit hun dak gaan. Doen ze alleen als ze zich goed voelen denk ik dan.
Poekkie
Geplaatst: 06-06-21 23:11
EmptyWords schreef:
Ik kan er zo van genieten als de paarden even uit hun dak gaan. Doen ze alleen als ze zich goed voelen denk ik dan. [ [url=m/EcbfTQ.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/zfZIlN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooh die ziet er nog goed uit! Zou ik geen oudje in herkennen!
ElCamino
Geplaatst: 07-06-21 14:20
Weg ivm privacy
Laatst bijgewerkt door ElCamino op 20-11-22 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Oooh wat een schatje. Meer dan welkom die kleintjes. Die van Esther is ook al zo schattig. (Nog veel beterschap met je voet trouwens!). Een beetje veulenspam af en toe moet kunnen.