en de compagel kon ik er omheen smeren gaf de DA aan. Dat helpt ook super zag ik bij de schouder. Daar zag je met 2 dagen al niks meer van. Hele bult was weg. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteerd!

hij wilde nou ook alleen maar hard aan de longe toen de DA wilde kijken hoe hij op een zachte ondergrond liep. En de tanden weer gedaan. Over 5 weken gaan er 2 snijtanden uit. Ben blij dat hij weer goed loopt.

Lau07 schreef:In het kader van onze brokkenpiloten vond ik deze illustratie wel toepasselijk:
[ [url=m/Um6z3e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is van Emily Cole illustrations. "When you can't trust your horse to make good life choices"

Sowieso mijn eerste keer tandarts en dan meteen bingo. Om lang verhaal kort te maken. Twee kiezen op rechts verwijderd. Ook paar kiezen op links zijn al ver voorbij de nominatie om verwijderd te worden, maar hebben er voor gekozen om nu alleen rechts te doen en dan kijken of links nog een ronde mee kan of nog voor de winter aan de beurt is. Ook nog vier gaatjes in haar onder snijtanden en zat stukje afgebroken in het tandvlees achter die voortanden. Eigenlijk ook nog beginnend EORTH, maar dat zag hij op dit moment niet als een probleem, omdat ze meer last had van die kiezen en we daarna altijd nog kunnen kijken en ze natuurlijk ook al dame op leeftijd is. Dan moeten er röntgenfoto's gemaakt worden etc. en tanden verwijderd worden op de kliniek.