Es_ther schreef:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:Komt uit haar meeleesmodes.
Hebben jullie ook wel eens dat je niet goed weet wat je met je oudjes aan moet. Hero is al 24 jaar bij mij en kan af en toe nog een rondje mennen ( eigenlijk nog topfit maar ik men niet zo heel vaak meer met hem) Nickey is ook nog fit maar door de spat moet hij veel stappen en laat dat nou net iets zijn wat hem niet lukt. Dan wordt het ponyworstelen met hem.
Dus voor het grootste deel van het jaar staan de pony’s gewoon in hun kudde op een volpension stal. Ik doe niet veel meer als haar borstelen. Heel veel haar. Op sommige momenten zou ik ze naar een rusthuis willen doen. Echter vind er maar eens 1 waar ze Shetlanders aannemen en waar je geen belachelijke prijs hoeft te betalen. Aan de andere kant: vandaag de 28 jarige gement en die is gewoon echt nog heel fit. Hoe eerlijk is het hem af en toe te laten lopen? Hij is qua gezondheid nog helemaal goed. Gebit vorige week nog gecheckt. Hij mist maar 1 kies en eet goed. Wat zijn de mogelijkheden als we over een paar jaar niet meer goed vooruit kunnen?[ [url=m/wTqtDy.jpg]Afbeelding[/url] ]
SusanH schreef:Gewoon lekker mee werken![]()
Frelsun ziet er knap uit hoor!
Wij hebben de dag niet zo leuk afgesloten net. Wilde nog even samen rijden met mijn dochter. Maar Branco liep niet goed. Hopelijk valt het mee. We verdenken de springles van afgelopen donderdag. Misschien toch teveel geweest. Dochter is meteen heel verdrietig en bezorgd. We hebben de laatste jaren iets teveel pech gehad met geblesseerde paarden en pony's. Ze gaat meteen uit van het ergste.
Bagheera_206 schreef:Mijn oma met haar oranje kroontje!![]()
[ [url=m/zHIsO2.jpg]Afbeelding[/url] ]
SusanH schreef:Gewoon lekker mee werken![]()
Frelsun ziet er knap uit hoor!
Wij hebben de dag niet zo leuk afgesloten net. Wilde nog even samen rijden met mijn dochter. Maar Branco liep niet goed. Hopelijk valt het mee. We verdenken de springles van afgelopen donderdag. Misschien toch teveel geweest. Dochter is meteen heel verdrietig en bezorgd. We hebben de laatste jaren iets teveel pech gehad met geblesseerde paarden en pony's. Ze gaat meteen uit van het ergste.
ElCamino schreef:Napie, gewoon lekker doorgaan zolang ze fit zijn en het aangeven leuk te vinden. Je ziet vanzelf wanneer het niet meer gezellig wordt. En een rusthuis ?? Tja, ik heb er geen goed gevoel over, ik hou er liever zelf zicht op, en dan kost het maar geld....
Susan, hopelijk valt het mee.... en is idd het springen nét iets teveel geweest...dan een leermoment en iets minder doen. Heb ik met Tjieks ook....
Verder hier weer een keertje erop gestapt. Meneer was blij.En even naar de kudde drachtige merries gekeken en de veulies in de wei ernaast.... Hij vond er het zijne van ( die tong)
En omdat hij laatst zo stout was maar een drafje gedaan in de wei.... en ik hoop dat dat me niet in me reet bijt van de week en hij weer schever is...
[ [url=m/fs2Vfu.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://youtu.be/qHX6OI8ykEI
masyo schreef:Hoi allemaal,
ik weet dat ik 1x eerder (volgens mij) een berichtje in dit topic heb gezet maar kon het niet meer terugvinden, weet iemand hoe dat werkt?![]()
Mijn merrie wordt dit jaar 20 en is helaas al 2,5 jaar met pensioen ivm peesblessure... Als ze teveel werkt/loopt krijgt ze een dik been dus kan helaas niet veel met d'r doen. Ga nu proberen om het wandelen weer iets op te pakken, want ondanks dat ze ouder wordt houdt ze wel een stevig buikje