De andere oma heeft door haar gebit wel meer moeite met eten, maar mijn oma doet het nog best OK. Volgende maand komt tandarts. Ze krijgt wel wat ruimte tussen haar tanden waar het zich dan ophoopt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanet schreef:Hier dus dit weekend geschoren. Ze is er super onder vandaan gekomen. Wel een beetje verkleurd, maar wel lekker fris weer!
[ [url=m/WJqzja.jpg]Afbeelding[/url] ]
jesito schreef:ellepel schreef:ja wat stom,wat voor merk had je dan?
Nika, ik was net toppics aan t zoeken, maar kom meer slechte ervaringen tegen.
Op de rug was die eerst nog droog maar met naar stal lopen begon het er steeds meer doorheen te gaan.
jesito schreef:Sanet schreef:Hier dus dit weekend geschoren. Ze is er super onder vandaan gekomen. Wel een beetje verkleurd, maar wel lekker fris weer!
[ [url=m/WJqzja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohhhh ziet er goed uit, glanst mooi. Ik kan daar helemaal niks van van dat scheren. Mijn pony ziet er altijd uit alsof die door de ratten aangevreten is.
Lau07 schreef:Jesito, kun je de deken niet waterdicht laten maken bij de stomerij? Ik doe dat ook weleens. Kost niet zoveel en het is toch zonde als gelijk heel de deken weg kan.
jesito schreef:Lau07 schreef:Jesito, kun je de deken niet waterdicht laten maken bij de stomerij? Ik doe dat ook weleens. Kost niet zoveel en het is toch zonde als gelijk heel de deken weg kan.
Het waterdicht maken bij de stomerij is tijdelijk maar hier klopt gewoon wat niet met de waterdichte laag anders zou die niet zo snel lekken. Had bewust een 1680 denier gepakt door de stevigeheid blijven die vaak toch langer dicht, niet dus.
jesito schreef:Het weer is zo raar idd, maar ja nog effe doorzetten. Baal alleen van de nieuwe deken die doorlekt, schiet ook heerlijk op.