Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Es_ther schreef:Poekkie schreef:Wow! Wat doe je zelfs met 55 paarden, ik word al hartstikke moe van het gedacht alleen
Uuuh, een stuk of 5 rijden, 10 fokmerries hebben, 20 opfok dingen hebben, ex fok merries die je niet weg kan doen, net als ex rijpaarden. En wij maar stallen mesten
Sanet schreef:Poekkie schreef:Welkom Hilli!
Werkt je paard nog onder het zadel? Wat doen jullie nog? Altijd leuk om te horen dat oudjes nog fit zijn! Geeft hoop voor mij 17 jarige rijpaard die hopelijk over een tijdje hier ook mag meedoen
Ik rij met mijn 24 jarige nog gewoon ZZ-Zwaar/LT oefeningen
Es_ther schreef:Ja, maar echt zo.
Hier ook vaak dat mensen zeggen: maar een oud paard, wat moet je er mee?
Uh, poetsen, wandelen, gewoon nog mee buiten rijden? Een goeie oude dag geven?
Vanavond gaat m’n schoonzusje even op Mona. Heeft al heel lang niet gereden en Mona is een perfecte leer pony, zolang ze mag hobbelen vindt ze alles best
maar komt denk ik ook omdat de mijne in de wei hartstikke rad loopt. Hij loopt ook rad maar toch heeft hij iets onder de leden waardoor hij niet meer getraind en gereden mag worden. Vinden mensen gek haha “want je ziet het toch niet”
en ik maar denken ‘hoe kan dat paard 2x in korte tijd raar kreupel lopen terwijl hij in 23 jaar nog geen dag kreupel is geweest’. Totdat mij werd verteld wat hij in de wei allemaal uitspookte met zijn vriend haha. Gelukkig kent hij nu zijn grenzen en jonkie houdt de mijne zo lekker jong in zn lijf en in zn bol en de mijne voedt de ander op want soms is hij ook boze-opa haha. 
. Ze is met endurance-wedstrijdpensioen, maar we rijden nog wel wat B-proefjes (dus petje af voor het niveau van Sanet haar paard!). Gemiddeld doet ik 4x in de week wat met haar (en soms doet ze wat met mij
), en dat varieert van rijden in de bak tot lekker naar buiten of wat longeren of wandelen.

hopelijk kan je het een plekje geven.