Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Es_ther schreef:Ik heb op een dressuurstal gewerkt, waar ze van 3 dagen tot 26 jaar stonden... ik heb eigenlijk meer jonkies zien gaan dan oudjes.. en dan vooral de veulens/opfok.
Super sneu voor die jonkies.
Hilli schreef:Mag ik me hier ook melden?
Mijn merrie is 25 (wordt 26 in juni) en is het beste te omschrijven als hippe oma. Ze is echt niet meer de jongste, maar werkt nog graag en houdt zich op dit moment bezig met de opvoeding van mijn jonge ruin van bijna 4.
Ik lees al een tijdje mee en merk dat ik het fijn vind om te horen hoe anderen met hun (actieve) senior omgaan en welke gedachtes er soms door je hoofd gaan...
Hilli schreef:Mag ik me hier ook melden?
Mijn merrie is 25 (wordt 26 in juni) en is het beste te omschrijven als hippe oma. Ze is echt niet meer de jongste, maar werkt nog graag en houdt zich op dit moment bezig met de opvoeding van mijn jonge ruin van bijna 4.
Ik lees al een tijdje mee en merk dat ik het fijn vind om te horen hoe anderen met hun (actieve) senior omgaan en welke gedachtes er soms door je hoofd gaan...
Poekkie schreef:Es_ther schreef:Jaa precies! Bij ons stonden er rond de 70 paarden, waarvan minimaal 55 van de eigenaar. Dus was een grote stal.
Wow! Wat doe je zelfs met 55 paarden, ik word al hartstikke moe van het gedacht alleen