Kiezen weet ik niet, maar zal ook niet geweldig zijn.
Als hij 15 was met dit gebit zou ik me er wel beroerd bij voelen.
Nu schuif ik het gewoon op de steeds langer wordende lijst met ouderdomskwalen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femke_Tweety schreef:Tweet heeft inmiddels echt wel slechte tanden.
Kiezen weet ik niet, maar zal ook niet geweldig zijn.
Als hij 15 was met dit gebit zou ik me er wel beroerd bij voelen.
Nu schuif ik het gewoon op de steeds langer wordende lijst met ouderdomskwalen![]()
Femke_Tweety schreef:Wat hebben jullie met de oudjes gedaan met deze plotselinge kou weer?
Tweet was zondag duidelijk wat kouwelijk. Dus daar heb ik de 200 grams maar weer opgegooid. (Hij stond al een paar weken onder een nulletje, en overdag soms zonder)
Gezien de voorspellingen zal deze er wel weer zeker de hele week opliggen.
Tweet heeft in het voorjaar vaak moeite met de temperatuurwisselingen. Daar moet hij echt wat bij geholpen worden.
Femke_Tweety schreef:Wat hebben jullie met de oudjes gedaan met deze plotselinge kou weer?
Tweet was zondag duidelijk wat kouwelijk. Dus daar heb ik de 200 grams maar weer opgegooid. (Hij stond al een paar weken onder een nulletje, en overdag soms zonder)
Gezien de voorspellingen zal deze er wel weer zeker de hele week opliggen.
Tweet heeft in het voorjaar vaak moeite met de temperatuurwisselingen. Daar moet hij echt wat bij geholpen worden.
Es_ther schreef:Hier ook weer 200 grams! Was echt poep weer en gewoon koud.
Ander nieuws die eigenlijk hier niet thuishoort..
Maar we hebben wei uitbreiding! Wisten we echt niks van af, Veerle de Shet was gewoon ‘dik’. Toen de eigenaren haar kochten wisten ze niet dat ze drachtig was. Tot er zaterdag een veulen in de wei stond!
[ [url=m/02DGHm.jpg]Afbeelding[/url] ]
De baby!