Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:Hier is de smid ook geweest, omdat Chico zo'n moeite met balans heeft staat hij soms ook heel vreemd met de pootjes die op de grond staan. Ze proberen gewoon een weg te vinden om zo min mogelijk last te hebben van het bekappen/beslaan.
Chico is bij smid altijd weer scheef....
[ [url=m/fQSxKm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dyhokp.jpg]Afbeelding[/url] ]
BarbaraNova schreef:Vraagje, ik heb een net 22 jaar geworden arabiertje....komt er ooit een dag dat ik een normaal rondje buiten kan rijden met hem? Normaal worden oudere paarden toch ook vaak rustiger? Mijn andere arabiertje iig wel. Barst weer van de spierpijn haha hoe ouder hoe gekker pfff, lente in zijn bol.
BarbaraNova schreef:Vraagje, ik heb een net 22 jaar geworden arabiertje....komt er ooit een dag dat ik een normaal rondje buiten kan rijden met hem? Normaal worden oudere paarden toch ook vaak rustiger? Mijn andere arabiertje iig wel. Barst weer van de spierpijn haha hoe ouder hoe gekker pfff, lente in zijn bol.
Es_ther schreef:Nop.
Ik heb een 27 jarige merrie die spontaan hengstig wordt bij het zien van ruinen... gaan die beesten nooit in de overgang ofzo?
Maar, ze gaat er wel leuk van lopen...
[ [url=m/TDi7NJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar die Tinker is toch wel haar grote liefde!