Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nessinator schreef:Wat een leuke foto's
Hier zijn ze rustig aan het verharen, nog niet extreem. Sandy begint nu wel oud te worden, ze begint opstartkreupelheid te vertonen. Ze mag dus definitief aan haar pensioen gaan werken, maar wordt chagrijnig van niks doen. Dilemma... Voor de mensen hier met bevestigde gevallen van artrose, is dat hoe het bij jullie ook begon, en wat helpt bij jullie paarden?
Poekkie schreef:nessinator schreef:Wat een leuke foto's
Hier zijn ze rustig aan het verharen, nog niet extreem. Sandy begint nu wel oud te worden, ze begint opstartkreupelheid te vertonen. Ze mag dus definitief aan haar pensioen gaan werken, maar wordt chagrijnig van niks doen. Dilemma... Voor de mensen hier met bevestigde gevallen van artrose, is dat hoe het bij jullie ook begon, en wat helpt bij jullie paarden?
Wat bedoel je met opstartkreupelheid? Stijf of echt kreupel?
Drico schreef:@nessinator, is de artrose bij jouw paard ook bevestigd door een dierenarts? Zo nee, zou ik dat eerst doen en advies inwinnen bij de kliniek (eventueel dan laten inspuiten)
De mijne doet het sowieso goed op Duivelsklauw. Rust roest dus blijven bewegen moet juist, wel grotendeels alleen lekker rechtuit.
Gimmick11 schreef:Nu ze weer een paar keer in de week loopt en steeds zeiknat is, heb ik gisteren toch maar het scheerapparaat tevoorschijn gehaald.
[ [url=m/uiGtuL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8FUDvY.jpg]Afbeelding[/url] ]
jolmer20 schreef:Lastig inderdaad hoor Nessinator..
Ben benieuwd wat de da zegt, maar het is wel inderdaad het meest logisch denk ik..
Haha jeetje wat een haar Gimmick!
Wel lekker zo bloot!
Hier een stuk gewandeld.
Ik had Pep een halster cadeau gegeven voor haar verjaardag in januari en nu heb ik die kleine het ook maar cadeau gegeven. Nu matchen ze
[ [url=m/on6GSA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nTDhyg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Siersma schreef:Wat een gave plek Hennos. Zo dun als hij is, is Marissa ook. Maar zo te zien hebben ze gras dus komt wel goed joh.Van gras vullen ze meestal wel weer