Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gelderfan schreef:Het is inderdaad belachelijk duur. Maar als ik de kosten van de dierenarts reken die ik elke winter kwijt was , is het me dat wel waard.
Vorig jaar had ik ene van Magnacare, die deed het super, was iets goedkoper als de bemer, maar ik heb zelf gezondheidsklachten en die deken was zo zwaar, kreeg hem alleen niet eens op zijn rug. Had al een karretje nodig om hem naar stal te krijgen ( koffer). Ik betaalde per maand 175,-
Koop was iets van 7000,-![]()
Nu heb ik de bemer, heel licht, voor mij beter. Ik betaal nu helaas 95,- per week!
Maar heb hem wel aan andere stalgenootjes onderverhuurd, waardoor ik ongeveer op hetzelfde bedrag kom.
Als je contact opneemt met magnacare of bemer, kunnen die je meer over de huur opties vertellen. Ik heb de bemer wel in Duitsland gehuurd omdat Jaco in Duitsland staat.
Britta31 schreef:Er komen 2 verzorgmeisjes per week.1 heeft een pony op een pension stal.
Poekkie schreef:Britta31 schreef:Er komen 2 verzorgmeisjes per week.1 heeft een pony op een pension stal.
Dan begrijp ik je bezorgdheid wel. Misschien kan je vragen aan je verzorgmeisjes om niet te komen als ze eerst naar hun andere pony zijn geweest en zeker geen spullen heen en weer te brengen tussen hun manege en jou ponies? Dan ben je zeker dat ze schone kleren hebben en er niks overgedragen kan worden?
Es_ther schreef:Jij maakt zulke gave foto’s Richard
jolmer20 schreef:Groetjes terug Larix!
Gave foto Richard!
Ik heb altijd wel angst voor de Rhino, maar wordt wel aangewakkerd door bepaalde berichten natuurlijk..
En als het in de buurt is, dan is het nog enger
gelderfan schreef:Er is wel een groot verschil tussen magneet dekens en pulserende magneet dekens.
De laatsten worden ondertussen ook vaker door dierenarts / osteopaat gebruikt.
Dat was de reden dat ik voor deze gekozen heb, dat er toch meer positieve berichten van zijn.
Het eerste jaar heb ik de deken met thermografie gevolgd.
We hebben foto's gemaakt van tevoren, na drie weken, na 2 maanden.
Op zijn rug had hij langs de ruggenwervel een grote hotspot, die elke meting minder werd.