Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolmer20 schreef:Alle genietende ouwetjes! Heerlijk!
En lekker soezende Branco, lekker hoor!
Mooie foto Richard!
Gefeliciteerd ElCamino! En wat top dat je lekker gestapt hebt! Ookal was het wat kort, het geeft toch een fijn gevoel!
Hier gister ook gewandeld
Pep was vanmorgen ook heeel moe van het weekend
Moppie
[ [url=m/x6JV34.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8zoL7l.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ze heeft een te groot hoofd voor een selfie
[ [url=m/TVbu6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
SusanH schreef:Wij hebben rhino in de regio hier ( omgeving Ede) dus ik vind het wel spannend. Maar we gaan nergens heen met de paarden en er komen ook geen paarden van buiten bij ons op stal. Nu wel blij dat we niet meer op een grote stal staan waar veel lesklanten van buiten komen, en waar veel verloop is. We hebben zelf vrienden met paarden op andere plekken, die paarden gaan we nu ook even heen. Mijn man helpt nog wel eens met een vriendin van ons met de paarden. Nu maar even niet.
Lau07 schreef:Ik maak me ook een beetje zorgen hoor Britta. Ik gebruik momenteel voor Chantal een medicijn dat de weerstand verlaagt/afbreekt
gelderfan schreef:Lau07 schreef:Ik maak me ook een beetje zorgen hoor Britta. Ik gebruik momenteel voor Chantal een medicijn dat de weerstand verlaagt/afbreekt
Jaco heeft het in de winter altijd zwaar, dikke benen, korstjes op de benen, eigenlijk alles wat met zijn weerstand te maken heeft.
Wij hebben ons super kunnen helpen met een pulserende magneetveld deken.
Huur deze al 2 winters, voor 4 maanden, sindsdien nergens meer last van.
Misschien een overweging voor Chantal?
[ [url=m/o7ywLD.jpg]Afbeelding[/url] ]
SusanH schreef:Drico volgens mij woon/sta je bij ons in de buurt?
Wat een prijzen zeg voor die magneet dekens. Wij hebben ooit voor ons andere paard een uitrijdeken van recuptex gekocht. Wij merkten geen verschil.
Drico schreef:Ja, kunnen we eindelijk weer normaal gaan buiten rijden![]()
Want wij stonden nu net dus aan de verkeerde kant.. waardoor we door Landgoed Prattenburg zouden moeten en dat mag officieel niet.. En of daar ooit ruiterpaden gaan komen is ook nog maar de vraag (denk het persoonlijk nooit)