Larix is momenteel ook een echte draak. Er was een mini openingetje in het hek van zijn nieuwe huis waar hij nu 6 weken staat. En daar ging meneer natuurlijk wel voor. Stond lekker te grazen bij de buurman in de tuin
Leuk om te lezen dat jullie oudjes ook zo ondeugend zijn!
Jullie genieten allemaal lekker van de zon. Hier de hele dag mistig en koud. Toch een rondje gedaan met Marissa, was weer lekker na 4 maanden
ElCamino
Geplaatst: 01-03-21 10:50
FEESTJE!!!!!!!
ten eerste : Vandaag heb ik Chico exact 26 jaar !!!! Daarvoor reed ik hem al ruim een jaar op de manege waar ik meewerkte, maar op 1 maart 1995 was hij écht van mij!!!!
ten tweede: ik heb er zonder zadel voor het eerst sinds ruim een jaar opgezeten, weliswaar alleen het pad af, slechts 10 minuten.... en hij bleef oke!
Ooh, wat top ElCamino! Wat fijn dat je er weer even op hebt gezeten! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wonderbaarlijk vind hoe goed Chico is opgeknapt, zeker als je kijkt naar hoe recht hij nu eigenlijk staat t.o.v. het begin.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 01-03-21 11:42
Gefeliciteerd! Bijzondere mijlpaal om je paard zo lang bij je te mogen hebben.
EmptyWords: zodra hij het hoofdstel zag werd hij al blij.... zo ander dier zodra hij het idee heeft iets te gaan doen en "nuttig" te zijn denk ik.... dus als het lukt en kan.....
liespower: hij wordt op 10 mei 33 jaar volgens zijn entingsboekje wat ik erbij kreeg toen ik hem kocht... Al heeft de tandarts altijd gedacht dat hij ouder was maar daar ging ik toen liever niet vanuit. Kan best kloppen want in 1993 / 1994 heeft hij een startkaart gehad met 2 mensen, dan zou hij 5 geweest zijn....
Lau07, ik vind dat ook!!! hij loopt bijna kaarsrecht. Alleen stilstaan zakt hij af en toe beetje weg...