hagelslag schreef:TuttiFrutti_ schreef:Vanavond stond de euthanasie gepland. Rendac was al geregeld. Sinds 2 dagen loopt ze een stuk beter. Ik dacht dat ze ook niet meer kon liggen.. gisteren tijdens een afscheid momentje zag ik dat ze mest op haar bil had. Dat betekend dat ze wél kan liggen.
Vanmorgen toch even met de dierenarts nog eens overlegd omdat ik me super k*t voel om haar nu, zoals ze nu is in te slapen.
Ik hen inflacam gekregen, we gaan kijken hoe ze het hier op doet en blijft doen. Ze is verder vrolijk, eet goed ( ze heeft special treatment:) want ze mag lekker vers gras eten in de tuin). Een spuitje is nog snel genoeg gezet
Zo dat is dan even een rollercoaster!
Hopelijk een goede opleving!
Toen mijn tinker ingeslapen werd hebben we dit aan de straat kunnen doen. Maar onze straat is doodlopend.
De directe buren wisten dat we zouden laten inslapen. En de buren 1 verder hebben we ook verteld dat we zouden laten inslapen.
Het is allemaal netjes en vredig verlopen. Geen stres geen hectisch gedoe.
Oké... er moest vlak voortijd een hermes bij de buren een pakketje afleveren. Maar ook daar geen hectische toestanden door gekregen.
Wat mij toen wel een nare bijsmaak had gegeven. De buren die begonnen te zeuren wanneer rendac nu zou komen. Want het stonk en hun paarden werden raar door de geur van dood.
Tsja, ik heb geen invloed op rendac.... ik heb optijd gebeld meer kan ik niet
Sterkte anvt.
Wijs besluit genomen, ondanks dat het waarschijnlijk niet zo voelt.
Hoe lang heeft je paard aan de weg gelegen dan? En is het zo dicht op het perceel van de buren?