Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Het was ook zulk heerlijk weer. Dochter en ik hebben samen gereden vanmorgen.
[ [url=m/ERh8uI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanmiddag moest de nieuwe fiets van onze dochter getest worden. Zijn we ook op stal terecht gekomen. Ik heb genoten van het uitzicht op de paarden. Branco heeft zich heerlijk vermaakt met stoeien met zijn maatje ( een mini shet) en soezen in het zonnetje. Hij bloeit weer helemaal op door dit weer.
Achaiah schreef:Bagheera thanks ook!wat een lieve foto. Een IJslander?
Het gaat hier helaas even minder. Eergisteren trok oma vanuit het niks een enórme sprint en liep ze best wel kreupel met beide achterbenen. Verdorieecht heel slecht was ze. Ze stopte snel met rennen en daarna in stap was er niks meer aan de hand.
Gister liep ze iets beter maar nog steeds niet top. Overlegd om het even aan te kijken. Van de HB zal het niet meer zijn want dat was vnml voor. Zit nu beetje te twijfelen aan de hoeveelheid suikers in de seniores priores.
Ze hebben natuurlijk ook wel 2 weken extreem voorzichtig moeten lopen en gaan nu met dit weer lopen klooien. Hoop dat ze zich verstapt had en dat ze straks weer beter loopt. Anders word het dokter bellen
Es_ther schreef:Knappe dame Richard
SusanH schreef:Ja buiten is in de nacht naakt te koud nog. En artrose is idd stijf beginnen en daarna goed lopen. Wij hebben een oudje met artrose gehad die moesten we welke dag beweging geven. Anders werd hij heel stijf.
Lau07 schreef:We zijn verhuisd! Onze fantastische staleigenaresse heeft twee locaties waardoor we heel snel naar een ander plekje konden. Ik ben echt zo blij. Hopelijk wordt het nu snel beter.![]()
Wat Chantal van de verhuizing vond? Tja, een foto zegt soms meer dan duizend woorden toch?![]()
[ [url=m/HwB8rs.jpg]Afbeelding[/url] ]